Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های امروز 15 تیر با انعکاس سخنان فرمانده کل قوا در خصوص لزوم توجه بیشتر به توانمندی موشکی؛ به گمانه زنی انتخاب شهردار و اعضای دولت جدید پرداخته اند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ «هر چه می توانید روی موشک کار کنید» تأکید مقام معظم رهبری خطاب به فرماندهان سپاه استکه اغلب روزنامه های امروز به آن پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه جام جم به سخنان فرمانده کل قوا در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی لیله القدر پرداخت و تیتر « سیلی موشکی؛ عبادت رمضانی » را برگزید.
روزنامه جام جم نوشت: ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است.»
رهبر معظم انقلاب فرمودند: «هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است» . ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد.»
در این دیدار، فرماندهان ضمن ارائه‌‌ گزارشی از عملیات موفقیت‌آمیز «لیلةالقدر» تأکید کردند: همان‌طور که حضرت ‌عالی درباره‌‌ حفظ جان غیرنظامیان دستور داده بودید، در این عملیات با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ‌ یک از مردم و غیرنظامیان آسیب ندیدند.
همچنین روزنامه های آفتاب و ابتکار نیز از میان سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی لیله القدر تیتر «دشمن باید سیلی بخورد» را منتشر کرده اند.
روزنامه جمهوری اسلامی از «قدردانی رهبر انقلاب از تلاش های سپاه در عرصه موشکی» نوشت و روزنامه جوان به نقل از معظم له «کارتان خیلی عالی بود دشمن باید سیلی بخورد» را تیتر کرد.
گزارش روزنامه آرمان از انتخاب کلیددار پایتخت تا 2 هفته دیگر را با تیتر «تهران، شهردار می خواهد نه سیاستمدار» روانه دکه های روزنامه فروشی کرده است، روزنامه اعتماد نیز به نقل از علی مطهری تیتر «شهردار سیاسی نباشد» را منتشر کرده و این طور ادامه داده است که: کسی را شهردار کنید که هوس ریاست جمهوری به سرش نزند.
روزنامه شرق «انتخاب شهردار در گرو انتخاب کابینه» دانسته و نوشته است: نام هایی مانند مرعشی، نجفی، حجتی مهرعلیزاده، ترکان، حناچی، آخوندی، اردکانیان، حاجی و ... مطرح شده اند.
روزنامه آفتاب با تیتر «لوموند ظریف را دید؛ کیهان ندید!» نوشته است: روزنامه اصلی اصولگرایان نحوه ملاقات وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور فرانسه را نشانه تحقیر دانست!
روزنامه ابتکار به نقل از حسینعلی امیری تیتر «رئیس جمهوری اعضای دولت را در فرصت قانونی به مجلس معرفی می کند» به چاپ رسانده است.
«انتظار زنان پشت درهای کابینه» تیتر روزنامه ابتکار است که آن را مطالبه جدی از دولت دوازدهم خوانده است.
روزنامه ایران به نقل از معاون دبیر کل سازمان ملل در بازدید از استان خوزستان تیتر «اولویت ما مقابله با گرد و غبار اهواز است» را منتشر کرده است.
روزنامه بهار با بررسی نحوه تصمیم گیری در زمینه اعزام زائران به بیت الله الحرام تیتر «حلقه مفقوده در پرونده حج» را برجسته کرده و روزنامه قانون نیز از متن گفتگویش با محمد کاظمی عضو حقوقی قضایی مجلس تیتر «از اعزام حجاج پرهیز شود!» را منتشر کرده است اما روزنامه ایران به عنوان ارگان رسمی دولت به نقل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تیتر «پذیرش شروط حج ایران توسط عربستان» را به چاپ رسانده و تأکید کرده است که سعودی ها برای تامین امنیت حجاج ایران تعهد کتبی دادند.
روزنامه جام جم با تیتر «کنکور50 ساله شد» نوشت: امروز و فردا 930 هزار کنکوری بخت‌شان را برای ورود به دانشگاه ‌ها و تحصیلات عالی محک می‌زنند اما این 930 هزار کنکوری تنها کسانی نیستند که از این رخداد مهم در حوزه آموزشی متأثر می‌شوند بلکه آنها به 930 هزار خانواده متصلند که بی‌صبرانه در انتظار موفقیت فرزندان‌شان، روزهای سخت پیش از کنکور، کنکور و پس کنکور را از سر می‌گذرانند، نزدیک به نیم قرن از نخستین باری که کنکور به عنوان شیوه ای برای سنجش متقاضیان ورود به دانشگاه در ایران مورد استفاده قرار گرفت می گذرد اما گذر این سال ها باعث نشده است اضطراب این اتفاق بزرگ علمی ذره ای برای داوطلبانش کم شود.
روزنامه جوان با اشاره به موافقت فرمانده کل قوا در بخشش اضافه خدمت سربازان تیتر «اضافه خدمت سنواتی و انظباطی کارکنان وظیفه بخشیده شد» را برگزید.
روزنامه کیهان در گزارشی خبری تحلیلی با عنوان «قرارداد با توتال را کرسنتی ها امضا کردند پای نظام ننویسید!» نوشته است: امضا کننده توتال در فساد کرسنت به انفصال از خدمت محکوم شده است.
روزنامه ایران در گفتگو با مدیر عامل شرکت ملی نفت «پاسخ به اتهامات علیه قرارداد با توتال» را منتشر کرده است، آرمان نیز در تشریح سخنان وزیر نفت در خصوص سهم 84 میلیارد دلاری ایران از قرارداد توتال، تیتر«سود برابر ایران با توتال» را برجسته کرده است.
روزنامه ایران همچنین با اشاره به نشست مشترک دولت و مجلس خبر داده که بزودی «پرداخت سپرده های زیر 100 میلیون تومانی کاسپینی ها آغاز می شود» و روزنامه اعتماد همزمان، یادداشتی با عنوان «نظام بانکی پاشنه آشیل اقتصاد ایران» دارد.
«مصرف برق رکورد زد» عنوان گزارش روزنامه ابتکار است که در توضیح آن نوشته است: همزمان با روزهای گرم تابستان و با عبور از مرز 55 هزار و 400 مگاوات؛ روزنامه اطلاعات نیز «درخواست وزیر نیرو از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب و برق» را همزمان با موج گرما و افزایش بی سابقه مصرف منتشر کرده است، روزنامه کیهان نیز به نقل از وزیر نوشته است: «10 درصد صرفه جویی کنید تا جیره بندی آب نداشته باشیم»
روزنامه جام جم با تیتر «پشت پای واردات به تولید ملی» نوشته است: واردات کالاهای غیرضروری و کالاهای دارای مشابه تولید داخل، با بی‌توجهی مجلس و دولت همچنان ادامه دارد که این مسأله صدای اعتراض‌ تولیدکنندگان داخلی را بیش از گذشته بالا برده است. در سال‌های اخیر با توجه به اقتصاد مقاومتی، یکی از مطالبات همیشگی تولیدکنندگان داخلی، جلوگیری از واردات کالاهایی است که در داخل تولید می‌شود. وزارت صنعت در دو سال اخیر فهرستی از کالاهای ممنوعه اعلام کرده اما آنچه در بازار مشخص است این است که واردات کالاهای دارای مشابه تولید داخل همچنان ادامه دارد.
روزنامه جوان با برجسته کردن انتقادات دادستان کل کشور از ستاد مبارزه با قاچاق، تیتر «این ستادها امامزاده های بی معجزه اند!» را منتشر کرده است.
روزنامه جام جم همچنین با انتشار تیتر «پرس تی وی انعکاس دهنده پیام انقلاب اسلامی به جهان است» به نقل از رئیس رسانه ملی از برگزاری آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس شبکه پرس‌تی‌وی با حضور دکتر علی‌عسکری رئیس رسانه ملی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سید عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، پیمان جبلی معاون برون‌ مرزی و برخی از مدیران و کارکنان شبکه پرس‌تی‌وی خبر داد.
روزنامه اطلاعات در 3 مطلب جداگانه از خبرهای مهم بین المللی غافل نمانده است ابتدا با درج تصویری از « امداد رسانی نیروهای عراقی به زنان و کودکان گرفتار در ویرانه های موصل» خبر داده سپس به نقل از دوحه نوشته است: مداخله دیگر کشورها در خصوص روابطمان با ایران را نمی پذیریم، و در آخر اعتراف سازمان جهانی یونسکو مبنی بر «قدس توسط اسرائیل اشغال شده است» را منتشر کرده است.
روزنامه جوان با تیتر «گرمای موشک اتمی کره در آلاسکا حس شد» نوشت: آمریکا قاره پیما بودن موشک کره شمالی را تأیید کرد.
یادداشت از مرتضی اذانی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، اخبار اقتصادی ، تیتر روزنامه های اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9m

دیگر خبرها

  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیروزی بدون جنگ
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت