Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان گفت: دشمن از سپاه می هراسد چرا که ترویج قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص) از وظایف فرهنگ اسلامی و ایرانی این نهاد مردمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص سپاه اذعان داشت: سپاه پاسداران قلب تپنده ملت ایران و امید ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص حضور موثر سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها، افزود: سپاه پاسداران از نیروهای مخلص و نیروهای بسیجی هستند که از بطن جامعه و از اقشار مختلف تشکیل شده است، لرزه بر اندام ابر قدرت های جهان انداخته است.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان خاطر نشان کرد: سپاه بصیرانه و مقتدرانه هرکجا که نیاز باشد حضور می یابد که وظیفه سپاه در اکثر مواقع مظلومیت زدایی هم هست.

مولوی رئیسی با بیان اینکه دیدگاه اسلام و قرآن در میان سپاهیان رواج دارد، ادامه داد: هر کجا که ظلمی صورت گیرد و یا مظلومی زیر دست و پای یهود و نصارا له شود، سپاه پاسداران وظیفه شرعی،دینی و اسلامی می داند تا با حضور موثر، از حقوق مظلوم دفاع کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از اینکه نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب سلامی دارای بصیرت، بیداری، اقتدار هستند، هراس دارند و این موضوع موجب شده است که بر علیه سپاه پاسداران دست به اقدامات غیر انسانی بزنند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان با اشاره به هراس دشمن از سپاه، اظهار داشت: ترویج قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) در دنیا از برنامه های سپاه در جهت فرهنگ اسلامی و ایرانی است که موجب ترس دشمن شده است.

مولوی رئیسی ادامه داد: دشمن از سپاه می ترسد چراکه هر کجا این نهاد مردمی حضور داشته است انقلاب، بیداری، بصیرت و آگاهی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» و بازخوانی ابعاد آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما قدردانی و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن را تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

 در پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به دکتر جبلی آمده است: عملیات «وعده صادق» جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در «پیروزی حق بر باطل» و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت «قدرت اراده ملت ایران» و نیرو‌های مسلح کشور در عرصه بین‌المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

وی دستاورد‌ها و پیامد‌های تاریخی و راهبردی این عملیات را مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان دانسته و افزوده است: بی‌تردید نقش رسانه ملی در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به‌ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین‌برانگیز و در خور تقدیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه این پیام بااشاره به مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه همکاران رسالت‌آشنای رسانه ملی در این صحنه باشکوه و قدرت‌ساز تاریخی و نیز یاری و هم‌افزایی‌های صورت‌گرفته در این راستا، دوام توفیق آحاد کارکنان صداوسیما را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند