Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان؛تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از نحوه اجرای پروژه احداث بیمارستان 250 تخت خوابی آیت‌الله خوئی در خوی اظهار کرد: احداث بیمارستان آیت‌الله خوئی از 24 سال پیش شروع شده است که در ابتدا قرار بر اجرای این پروژه بصورت 515 تخت خوابی توسط جامعه خیرین سلامت بود اما به علت بزرگ بودن پروژه و نیاز آن به منابع مالی بیشتر صرفا هزینه کرد نذورات و کمک‌های مادی خیرین کافی نبوده و نیاز به جذب اعتبارات دولتی احساس می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که قرار نیست تغییری در مساحت عرصه و زیربنای این پروژه ایجاد شوند و کاهش تعداد تخت‌های آن تنها به منظور تأمین تجهیزات بیمارستانی صورت گرفته است.

کبیری افزود: دولت با کاهش تعداد تخت‌های بیمارستانی و تخصیص بودجه دولتی برای آن در صدد کمک به اتمام پروژه برآمد هرچند که با این وجود نیز توفیقی در پیشبرد پروژه ایجاد نشد تا اینکه در سال 95 با سفری که نوبخت و قاضی‌زاده هاشمی به شهرستان خوی داشتند مقرر شد تا با تزریق 700 میلیارد ریال شاهد افتتاح آن در خرداد 96 باشیم.

وی افزود: بعد از سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی و تزریق 140 میلیارد ریال بصورت نقد شاهد تسریع در روند اجرای پروژه بودیم اما پس از چند ماه که دیگر تزریق منابع عمدتا بصورت اوراق بهادار صورت می‌گرفت این پروژه نیز از رونداحداث سریع قبلی خارج شد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امسال نیز دولت وعده‌هایی در خصوص پیشبرد این پروژه داده بود که متاسفانه این وعده‌ها تحقق نیافت هر چند که در ادامه پروژه قرار بر این شده است تا ترکیبی از نقد و اوراق برای آن در نظر گرفته شود تا به این ترتیب شاهد سرعت بخشیدن به اجرای این طرح بشویم.

کبیری در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته برای تأمین تجهیزات بیمارستان آیت‌الله خوئی اظهار داشت: طی جلساتی که با وزیر بهداشت داشتیم تصویب شد تا مرحله اول و دوم تحویل تجهیزات بلافاصله پس از اتمام پروژه صورت بگیرد تا حداقل در این مورد از هدر رفت زمان جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماینده سلماس در مجلس در بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی گفت: برای اجرای این طرح ۶٠میلیارد ریال در نظر گرفته شده است .

 رضازاده با اشاره به لوله گذاری یک هزار و۱٠٠متر برای ساخت خط انتقال اب روستای هفتوان اضافه کرد:  پیش بینی شده این طرح تا پایان خرداد امسال به اتمام برسد .

وی  گفت: با اتمام این طرح ۱۵هزارنفر از مزایای اب سالم بهره مند خواهند شد.

روستای هفتوان از توابع شهرستان سلماس است.

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد