Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، جدیدترین رده بندی فیفا دقایقی پیش منتشر شد. در رنکینگ اعلام شده اتفاقات قابل تاملی رخ دادکه توجه به آن خالی از لطف نیست.

*در رنکینگ جدید فیفا تیم ملی آلمان پس از قریب به دو سال به خاطر قهرمانی در جام کنفدراسیون ها رده نخست را از آن خود کرد و جای برزیل گرفت. ژرمن ها با کسب 1609 امتیاز و تنها 6 امتیاز بالاتر از برزیل این رتبه را بدست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یواخیم لو چند روز پیش قهرمان جام کنفدراسیون ها شدند.

*شیلی با شکستی که در فینال جام کنفدراسیون ها متحمل شد با سه پله سقوط به رده هفتم رفت تا تبعات این شکست بیش از پیش برای شاگردان پیتزی مشخص شود.

*تیم ملی برزیل که با هدایت تیته توانسته بود پس از مدت ها به صدر جدول برسد حالا در رده دوم جای دارد. آرژانتین هم با یک پله سقوط در رده سوم مستقر شد.

*تیم لهستان با 4 پله صعود به رده ششم جهان راه پیدا کرد. آنها پیش از این در جایگاه دهم حضور داشتند. تیم ملی پرتغال هم با سومی در جام کنفدراسیون ها جهش 4 پله ای داشت و حالا تیم چهارم دنیا به شمار می رود.

*سوئیس هم 4 پله صعود کرد و به رده پنجم آمد تا به جایگاهی بی بدیل در تاریخ خود دست پیدا کند.

*هیچ تیم جدیدی موفق نشد به جمع 10 تیم نخست راه پیدا کند اما از آن طرف تیم ملی اسپانیا تنها تیمی بود که از ده تای اول بیرون آمد و حالا تیم یازدهم رنکینگ فیفا است.

*تیم ملی آندورا با 57 پله صعود به رده 129 رسید و حالا بیشترین صعود و جهش ماه را به خود اختصاص داده است.

*تیم ملی مکزیک با انجام ده بازی بیشترین بازی را در این ماه انجام داد.

*آرژانتین با 212 امتیاز بیشترین صعود بر حسب امتیاز را داشت و تیم نامیبیا هم با 62 پله سقوط بیشترین سقوط را از آن خود کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران