Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسلامشهر گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، همایش بزرگ صیانت از حریم خانواده در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

مریم عظیمیان در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ صیانت از حریم خانوادهاظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز عفاف و حجاب، اجتماع 2هزارنفری با عنوان «صیانت از حریم خانواده» با حضور اقشار مختلف بانوان در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا تشریح برنامه‌های هفته ملی عفاف و حجاب در شهرستان اسلامشهر گفت: با تصویب شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و کارگروه بانوان این شورا، 21 تیرماه بانوان اسلامشهر به همراه اعضای خانواده خود در مقابل تمثال شهید مدافع راه ولایت و حرم ائمه اطهار، محمود بیضائی در ابتدای خیابان امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در این همایش علاوه بر اعلام نفرت و انزجار بانوان اسلامشهری نسبت به هتک‌حرمت بانوان و کشف حجاب در جامعه و ترویج فرهنگ بی‌حجابی که حاصل برنامه‌ دشمنان نظام و انقلاب در راستای ضربه زدن به کشور است، از تعدادی بانوی فعال و نخبه شهرستان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

عظیمیان خاطرنشان کرد: اجتماع صیانت از حریم خانواده با حضور بانوان این شهرستان برگزار می‌شود؛مهّم‌ترین هدف برگزاری چنین اجتماعی صرفاً تحکیم بنیان خانواده است.

وی به سایر برنامه‌های هفته ملی عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت:‌ برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب در ادارات با حضور پرسنل ادارات به صورت خانوادگی، پیاده‌روی خانوادگی با شعار عفت و حیاء، رمز تحکیم خانواده، برگزاری تریبون آزاد در بوستان مسکن مهر، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی جام عفاف و حجاب، پویش مردمی در فضای مجازی «من خانواده‌ام را دوست دارم» از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته عفاف و حجاب در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری همایش ملی عفاف وحجاب در شهرستان اسلامشهردر پایان از راه‌اندازی کانال «حریم ریحانه» در شهرستان اسلامشهر خبر داد و افزود: در راستای پاسخگویی به شبهات و ابهامات حقوقی، اجتماعی، فرهنگی ودینی در حوزه زنان در فضای مجازی این کانال راه‌اندازی و بانوان صاحب نظر که سطح علمی، دینی و حقوقی بالایی دارند، به شبهات وسوألات بانوان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم