Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق بازنشستگی کشوری برای احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور، شناسه (ID) جدیدی با عنوان cspf۲ در پیام‌رسان Skype فعال کرده است. آفتاب‌‌نیوز : «بهروز انتظاری» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر افزود: پیش از این بازنشستگان خارج از کشور تنها از طریق شناسه (ID) همیشگی یعنی cspfir قادر به برقراری ارتباط و انجام امور مربوط به احراز هویت خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایلنا، وی گفت: پیش از این بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که در خارج از کشور حضور دارند برای دریافت اهراز هویت خود دچار مشکل می‌شدند. این در حالیست که با راه‌اندازی شناسه جدید، بار ترافیک اهراز هویت در سایت صندوق بازنشستگی به حداقل رسیده وموجبات رضایتمندی مشترکان خارج از کشور را فراهم ساخته است.
انتظاری با تاکید بر فعال بودن هر دو شناسه cspfir و cspf۲ در پیام رسان Skype گفت: همانند روال گذشته، مشترکان این صندوق می‌توانند از طریق ارتباط تصویری در پیام رسان Skype احراز هویت شده و پس از هماهنگی با موکل خود در داخل کشور، حقوق را دریافت کنند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص نحوه ثبت‌نام مشترکان صندوق، خاطرنشان ساخت: مشترکان صندوق می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir و انتخاب گزینه «بازنشستگان خارج از کشور» اطلاعات تکمیلی را در این خصوص تکمیل نمایند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»