Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:54:23 GMT

مازندران، قطب‌ اردوهای ملی دانش‌آموزی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۸۳۷۱

مازندران، قطب‌ اردوهای ملی دانش‌آموزی

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران از قطب‌های اردوهای ملی است.

به گزارش ایسنا،«علی‌اصغر قیصری» در حاشیه نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران سازمان‌های دانش‌آموزی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین بار است که برگزاری این جلسه در خارج از مرکز و به میزبانی مازندران برگزار شد، همچنین دوره‌های بعدی این جلسات به میزبانی استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این هم‌اندیشی که با حضور مدیران سازمان‌های دانش‌آموزی سراسر کشور برگزار شد ساختارهای تشکل‌های دانش‌آموزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران، گفت: در این جلسه برای تجدیدنظر در منابع اقتصادی سازمان دانش‌آموزی هم‌اندیشی و همچنین هدف‌هایی که سازمان برای تربیت نسل دانش‌ آموزی دارد در این جلسه به شور و هم‌اندیشی گذاشته می‌شود تا تجدید نظرهای لازم صورت گیرد.

قیصری با بیان اینکه همه ساله در ایام تعطیلات تابستان اردوهای ملی و دوره‌های قطبی سازمان، در مرحله تشکل‌های دانش‌آموزی و مربیان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: در این اردوها، بازخورد دوره‌های آموزشی که برای تشکل‌ها در طول سال برگزار شده، مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران از قطب‌های اردوهای ملی است، افزود: در تابستان سال جاری، اردوهای ملی از مرکز فراتر رفته و در چهار قطب کشور و در استان‌های مازندران، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش مازندران، با بیان اینکه اردوهای بزرگ و ملی دانش‌آموزی و مربیان آنها امسال با حضور حدود ۲۴ هزار نفر از جامعه هدف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سهم میزبانی مازندران از این میزان حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و مربیان بوده که در ۴ دوره انجام می شود.

قیصری با اشاره به محل برگزاری اردوهای ملی در مازندران در اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی رامسر افزود: مهمانان از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و مازندران بوده و این اردوها ۵ روزه و از یازدهم مرداد ماه آغاز و تا اول شهریور پایان می‌یابد.

وی با بیان این‌که اردوها در دو دوره هزار نفره برای تشکل‌های دانش‌آموزی پیشتاز و فرزانه و دو دوره ۵۰۰ نفره برای مربیان آنان برگزار می شود، گفت: دلایل انتخاب مازندران برای میزبانی وجود ۱۲ مدرس در عرصه سازمان دانش‌آموزی در کشور، صاحب کرسی بودن در مجامع کشوری و رتبه برتر در مجلس دانش‌آموزی است.

قیصری با بیان اینکه اعتبار این اردوهای ملی پیش‌بینی و از حوزه پرورشی تأمین شده است، ابراز امیدواری کرد که در زمان مقرر شاهد برگزاری هرچه کیفی‌تر این اردوها باشیم.

انتهای پیام