Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:43:49 GMT

تکواندو در گیلان رشد خوبی داشته است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۸۳۸۷

تکواندو در گیلان رشد خوبی داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود رهنما روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندو گیلان در رشت افزود: خوشبختانه تکواندوی گیلان رشد بسیار خوبی داشته و توانسته در مسابقات مختلف مدال و مقام های بسیار ارزشمندی را کسب کند.
وی اظهار کرد: کسب مدال در مسابقات جهانی و آسیایی بسیار سخت است که خوشبختانه تکواندوکاران گیلانی موفق به این امر شده اند به خصوص آرمین هادی پور که توانسته مدال نقره رقابت های جهانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که هادی پور به پیشرفت خود ادامه دهد و در رقابت های المپیک 2020 حضور یابد و با کسب مدال ، بتواند پس از 64 سال ورزش گیلان را دوباره صاحب مدال المپیک کند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در مراسم تجلیل از ورزشکاران این رشته گفت: تکوندوکاران شایسته گیلانی با پشتکار و تلاش و همچنین تلاش مربیان خود ، مقام های شایسته ای را کسب کرده اند که در تاریخ تکواندو گیلان بی نظیر بود که می توان به کسب مدال طلای جهلانی توسط مبینا نژاد و کسب مدال نقره جهانی توسط آرمین هادی پور اشاره کرد.
محسن سترگی یادآور شد: در بخش مربیگری نیز برای اولین بار سیده ندا رستاد از استان گیلان سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر ایران شد که توانست با این تیم قهرمان آسیا شود و همچنین به عنوان برترین مربی آسیا نیز انتخاب شود.
وی اضافه کرد: هدف ما نیز حضور ورزشکاری از رشته تکواندوی گیلان در رقابت های المپیک 2020 است و امیدواریم که آرمین هادی پور بتواند در مسابقات المپیک حضور یابد.
مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندوکار گیلانی رقابت های جهانی و پارا تکواندو آسیایی با حضور جامعه ورزش این استان در سالن آمفی تاتر مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد .
در این مراسم از آرمین هادی پور و طیبه پارسا که در رقابت های جهانی حضور یافته بودند و همچنین از مهدی پوررهنما که در رقابت های پاراتکواندو آسیا حضور داشت ، تجلیل و تقدیر شد.
در بیست و سومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان که در کره جنوبی برگزار شد ، آرمین هادی‌پور توانست در وزن 54- کیلوگرم مدال ارشمند نقره را کسب کند و طیبه پارسا نیز به عنوان اولین بانوی گیلانی و جوانترین عضو تیم ملی بانوان بزرگسال در رقابت های جهانی حضور یافت که این ورزشکار پس از سه پیروزی، برابر حریفی از سوئد مغلوب و حذف شد.
همچنین مهدی پوررهنما دیگر تکواندو کار گیلانی در رقابت های پاراتکواندو آسیایی که در کره جنوبی برگزار شد ، در وزن 75- کیلوگرم کلاس K44 به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت موفق شد برابر همه رقبای خود به برتری برسد و با شایستگی، عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند و تعداد مدال های طلای آسیایی خود را به عدد سه افزایش دهد.
در استان گیلان بیش از هشت ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:کبیری
7285/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع سپاهان در بازی با پرسپولیس شانس گلزنی داشت و اگر موفق به انجام این کار می‌شد چهره‌ای تاثیرگذار در لیگ بیست و سوم لقب می‌گرفت و مورد توجه هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گرفت.

هادی محمدی در وقت‌های اضافه روی توپ ارسالی نزدیک به محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و در حالتی که بیرانوند از توپ جا مانده بود با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت، اگر این توپ گل می‌شد هادی محمدی به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل می‌شد و امکان داشت سرنوشت لیگ بیست و سوم را تحت تاثیر قرار دهد، سه امتیازی که اگر سپاهان کسب می‌کرد فاصله آنها را با استقلال و پرسپولیس کمتر می‌کرد، یک امتیاز فاصله استقلال و پرسپولیس را بیشتر می‌کرد و یک پیروزی خارج از خانه برای سپاهان مقابل پرسپولیس رقم می‌زد که هرکدام از اینها به تنهایی اتفاقی جالب در فوتبال ایران است!

محمدی در تمرین دیروز سپاهان در کنار دیگر بازیکنان سپاهان به تمرین پرداخت و آماده دیدار با استقلال خوزستان شد و به احتمال فراوان مانند دیدارهای گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل دهد و برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش کنند.

محمدی در این فصل 10 حضور ثابت، 6 حضور به عنوان بازیکن جانشین را در ترکیب سپاهان تجربه کرده و در هفدهمین حضور خود به دنبال یازدهمین کلین شیت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال