Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت فقیه عالیقدر، آیت‌الله سیدابوالقاسم نجفی دهکردی از تندیس این عالم فرزانه در میدانی که به نام ایشان نامگذاری شده است با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، شهردار شهرکرد و سایر مسؤولان، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله غلامیان با اشاره به اینکه این تندیس با همت سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد آماده شده است، اظهار کرد: تندیس آیت‌الله سیدابوالقاسم نجفی دهکردیبا هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال و به دست هنرمند استان، عباس امانی بنی ساخته شده است.

شهردار شهرکرد افزود: مقدمات ساخت این تندیس، تحقیق و طراحی آن چهار ماه و ساخت آن نیز چهار ماه زمان برده است.

گفتنی است، جنس این تندیس از فایبرگلاس و ارتفاع آن 2 متر و 70 سانتی‌متر است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی