Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@02:32:04 GMT

آتش گرفتن سوپر مارکت در بنه گز تنگستان+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۲۸۶۶۶

آتش گرفتن سوپر مارکت در بنه گز تنگستان+ عکس

بعد از اینکه زبانکده پارسا واقع در خیابان اصلی بنه گز دچار آتش سوزی شد اما با مهار به موقع آتش و حضور آتش نشانی در محل خسارت قابل توجهی به زبانکده وارد نشد اما اینبار مغازه رضا حیدری در باغ چرخی به کلی در آتش سوخت و هر چند آتش نشانان خود را سریع به محل رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، بعد از اینکه زبانکده پارسا واقع در خیابان اصلی بنه گز دچار آتش سوزی شد اما با مهار به موقع آتش و حضور آتش نشانی در محل خسارت قابل توجهی به زبانکده وارد نشد اما اینبار مغازه رضا حیدری در باغ چرخی به کلی در آتش سوخت و هر چند آتش نشانان خود را سریع به محل رساندند اما شدت و سرعت حریق کار را برای آتش نشانان سخت کرد و متاسفانه سوپرمارکت حیدری در آتش سوخت ،ظاهرا علت آتش سوزی اتصال برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این دو اتفاق زنگ خطری است برای همه مردم تا نکات ایمنی را در منازل رعایت و به آن توجه کنند ، وجود وسایل اطفاء حریق در منازل و همچنین بیمه کردن منازل در برابر آتش سوزی از مسائل ضروری خواهد بود، امروز وجود کوچه های تنگ و غیر قابل عبور برای ماشین های آتش نشانی نیز می تواند این خسارات را دو چندان کند که این همت را می طلبد که همه مردم با مسئولین در راستای هموار کردن موانع پیش رو نهایت همکاری را داشته باشند.

برای جلوگیری از آتش گرفتن خانه باید نکاتی را رعایت کرد. در اینجا سعی داریم تا نکاتی را به شما گوشزد کنیم که به کمک آن ها بتوانید از هرگونه آتش سوزی جلوگیری کنید.

به این توجه داشته باشید که نباید سیم های برق را از زیر فرش ها عبور دهید. این کار می تواند باعث ساییده شدن سیم ها شود. این امر باعث می شود تا در زمان استفاده از این سیم ها جرقه هایی ایجاد شده و آتش بگیرند. باید بدانید که خاموش کردن آتش این سیم ها تخصص می خواهد و بسیار سخت است، پس بهتر است تا از این نوع آتش جلوگیری کنید.

بچه ها می توانند یکی از مهمترین عوامل برای ایجاد آتش سوزی باشند. سعی کنید تا بچه های کوچک را از وسایل آتش زا دور نگه دارید تا مشکلی ایجاد نشود.

برای بچه ها بازی با کبریت تنها یک بازی ساده است اما باید توجه داشته باشید که این بازی به ظاهر ساده می تواند حوادث ناگواری را ایجاد کند.

یکی از راه هایی که ممکن است خانه شما شعله ور شود این است که شعله های آتش به پرده یا پارچه ای برسند. برای مثال ممکن است شما شمعی را در نزدیکی یک پرده روشن کرده باشید، در این هنگام تنها یک اشاره کوچک کافی است تا یک آتش بزرگ پدیدار شود. فاصله ایمنی در این شرایط حداقل یک متر است.

کپسول اتش نشانی از جمله مهمترین وسایلی است که باید همیشه در اختیار داشته باشید تا در هنگام لزوم از آن استفاده کنید. آشپزخانه می تواند محل خوبی برای نصب آن باشد زیرا که اکثر اتش سوزی ها در این نقطه از خانه اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم

خانمی قصد داشت با پرچم فلسطین در مقابل کعبه عکس بگیرد که پلیس سعودی جلوگیری کرد. منبع: صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند