Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای کمیته امداد براساس اسناد بالادستی ارتقاء سطح باورهای دینی، اعتقادی و پرورشی خانواده های تحت حمایت این نهاد است ، گفت : به همین منظور برنامه های مختلفی در طول سال برای گروههای مختلف مددجویی در کمیته امداد اجرا می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت صفری از مهمترین برنامه های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود : برنامه های آموزشی متعددی به منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مربوطه در این بخش به گروههای مختلف مددجویی ارائه می شود .

وی با بیان اینکه از مهم ترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد که با رویکرد پرورشی اجرا می شود اعزام گروههای مختلف مددجویی به اردوهای آموزشی ، تربیتی و زیارتی است ، ادامه داد: با اجرای برنامه های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی در جامعه هدف فراهم می شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : توجه به نیازهای تربیت دینی در جامعه هدف و متناسب سازی برنامه های اردویی با این نیاز ها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی ، آموزشی و زیارتی برای مددجوبان تحت حمایت کمیته امداد است .

هدایت صفری درادامه از اعزام 310 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه تحت حمایت این نهاد به اردوی آموزشی ، تربیتی به مدت یک هفته خبر داد و اظهار کرد : با همین رویکرد نیز تعداد 280نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اردوی زیارتی مادران و دختران در سه ماهه اول سالجاری به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و 842 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته خبر داد و افزود : این تعداد در قالب طرح شوق زیارت، اردوی دانشجویی و دانش آموزی و مادران ودختران به این اردوها اعزام شده اند.

صفری ادامه داد : مبلغ 10 میلیارد و 159 میلیون ریال در بخش اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته هزینه شده است که شش میلیارد و 447 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد و سه میلیارد و 712 میلیون ریال نیز از محل کمکهای مردمی تامین شده است.

هدایت صفری در ادامه از اعزام 1082 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی ، آموزشی در تابستان امسال خبر داد و گفت : اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش آموزی ، دانشجویی ، طلاب ، مادران و دختران ، دختران بازمانده از ازدواج و در شرف ازدواج ، سالمندان ، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان در سه ماهه دوم سال جاری انجام خواهد شد .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : برنامه ریزی شده است تعداد 610 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب گروههای مختلف به مشهد مقدس ، 160نفر به عتبات عالیات و 277 نفر نیز در قالب اردوهای آموزشی به شمال کشور اعزام شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی