Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم اميد گفت:هر زمان از سال که دنبال بازيکن تيم اميد مي رويم بهانه اي وجود دارد يکبار ليگ و يکبار بدنسازي. اين دفعه با تاج جلسه مي گذارم.

سرويس ورزش مشرق – در آستانه برپايي اردوي آخر تيم اميد پيش از شرکت در مسابقات آسيايي زير 23 سال در تاجيکستان غيبت بسياري از مهره هاي شاغل در ليگ برتر در اردوي قبلي و احتمالا اردوي بعدي به موضوع اين روزهاي تيم فوتبال اميد و کادر فني اين تيم تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينکه مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هم به شکل تلويحي اعلام کرده اند نمي توانند بازيکنان شان را در اختيار تيم اميد قرار دهند نيز از ديگر مسايل عنوان شده از سوي کادر فني اين تيم بشمار مي رود.

اميرحسين پيرواني در گفت و گو با مشرق، درباره آخرين وضعيت اين تيم پيش از اعزام به مسابقات آسيايي و حضور يا عدم حضور بازيکنان در اردوي در نظر گرفته شده براي اين تيم حرف زد.
متن کامل صحبتهاي وي در ادامه مي آيد:

*اردوي 7 نفره را تعطيل کردم
قبل از اين و در اردويي که داشتيم اينقدر نفرات کم بودند که اردو را تعطيل کرديم. حتي اين تصميم يک روز زودتر از پايان مهلت مقرر شده براي اردو انجام شد. کلا 9 نفر در اردو حاضر بودند که دو نفرشان هم روزهاي آخر رفتند و کلا 7 نفر شديم. همه را فرستاديم تا بروند و حالا تصميم داريم از پنجشنبه اين هفته (پانزدهم تير) اردوي 7 روزه مان را تا قبل از اعزام آغاز مي کنيم. هر چند که فکر مي کنم همين تعداد روز هم برايمان کم است.

*دوستان منتقد راهکار بدهند
ما در تيم جوانان هم که بوديم تقريبا همين مشکلات را داشتيم. آن زمان هم دو تن از بازيکنانمان روز پرواز آمدند و 7 تا 8 بازيکنمان بعد از اتمام ليگ به ما ملحق شدند. در جلسه اي که آن زمان با مسئولان فدراسيون داشتيم قرار بود که از اول ارديبهشت ماه بازيکنان در اختيار ما باشند ولي هيچ باشگاهي اين همکاري لازم را با ما نکرد و بعد آن نتايج حاصل شد و آن انتقادات را مطرح کردند که تيم از نظر بدني مشکل داشته! ولي همه مي دانند که اولين نياز يک تيم حضور بازيکنان است تا هماهنگي تاکتيکي بين بازيکنانش بوجود بيايد و شرايط جسمي ارتقا پيدا کند ولي در رده جوانان اين اتفاق نيفتاد و فقط بعد از آن دوستان عملکرد ما را مورد بررسي قرار دادند. اي کاش همان دوستان حالا با ديدن اين وضعيت بيايند و راهکار ارائه بدهند که در اين شرايط ما چکار کنيم؟ الان پديده، صنعت نفت، استقلال و خيلي تيم ها در سفر هستند و پرسپوليس هم در حال اعزام تيمش است و ما نمي دانيم با اين وضعيت چکار کنيم.

*احتمالا روز بازي بازيکن ها مي آيند!
ما بيست و چهارم عازم مسابقات هستيم و بيست و هشتم اولين بازي مان را برگزار مي کنيم. يکم مرداد هم با عمان بازي داريم. اما فکر مي کنم با اين شرايط که پيش مي رويم اگر خيلي با ما همکاري شود روز بازي يا يک روز زودتر تعدادي از بازيکنان مان را در اختيار داشته باشيم. ضمن اينکه ظاهرا قرار است استقلال و پرسپوليس بيست و پنجم تير يک بازي دوستانه هم در آلمان داشته باشند! با اين وضعيت که ما 4 بازيکن تقريبا اصلي مان در اين دو تيم حضور دارند چه کاري از دستم بر مي آيد؟ نمي دانم اهميت مسابقات در مسير رسيدن به المپيک بيشتر است يا يک بازي دوستانه دربي در آلمان!

*تاج به باشگاه ها نامه زده است
يکشنبه جلسه اي در حضور رييس محترم سازمان تيم هاي ملي و برخي از اعضاي کميته محترم تيم ملي داشتيم. مشکلات بررسي شد و مورد ارزيابي قرار گرفت و نهايتا نامه اي از سوي آقاي تاج تنظيم و به باشگاه ها ارسال شد که همکاري لازم را با تيم اميد داشته باشند ولي اينکه چقدر اين مهم اجرايي شود با خداست. با توجه به اينکه پانزدهم اردوي ما آغاز مي شود و بعد هم به مسابقات اعزام مي شويم بايد تا آن روز صبر کنيم و ببينيم که چه تيم هايي مي توانند با ما همکاري کنند.

*با تنبيه باشگاه درد تيم اميد درمان نمي شود
اين که نامه تاج به باشگاه ها تا چه اندازه ضمانت اجرايي دارد را نمي دانم ولي اين را مي دانم که هفته پيش آقاي حسن زاده رييس کميته انضباطي هم در اين باره مطلبي را عنوان کردند که اگر باشگاه ها بازيکن ندهند با تنبيهاتي مواجه خواهند شد ولي وقتي تيم اميد با اين شرايط راهي رقابت ها شد اين تنبيهات ديگر به درد نمي خورد. اغلب هم بعد از اعزام تيم ما تنبيهات صورت مي گيرد. من کلا با اين کار مخالفم و معتقدم در فضاي تعامل اتفاقات بهتري رخ مي دهد.

*اگر کسي نيايد با تاج جلسه مي گذارم
براي روشن شدن اين وضعيت تا روز آغاز اردوي آخر صبر مي کنم. اگر تا آن روز بازيکنان نيايند يک جلسه مجدد با مهدي تاج برگزار مي کنم تا قطعا يکسري از باشگاه ها بازيکنان شان را بدهند. اين پيش بيني را هم کرده ايم که شايد رايزني هايي انجام شود تا بازيکنان روز بازي ها به ما ملحق شوند ولي اين به درد تيم ما نمي خورد و کار درستي نيست. دوستان عنوان مي کنند که دو تيم قرقيزستان و عمان تيم هاي آساني هستند ولي اين درست نيست. ما همواره در رويارويي با آنها به مشکل خورده ايم و کار سخت است.

*هميشه بهانه اي براي بازيکن ندادن وجود دارد
زماني که مي خواستيم تيم جوانان را به مسابقات جهاني اعزام کنيم هم عنوان مي شد که زمان مناسبي نيست چون ليگ در حال برگزاري بود. اکثر اين بازيکنان از تيم ملي جوانان رشد کردند. من قويا عنوان مي کنم روزي که تيم جوانان شکل گرفت هيچ يک از اين بازيکنان حتي در کنار تيم هاي بزرگسالان باشگاه شان راه هم نمي رفتند چه برسد به تمرين کردن. مهمترين مهره هاي ما نورافکن يا شکاري بودند که يک جلسه تمرين با بزرگسالان نداشتند. اين بچه ها در کنار تيم جوانان رشد کردند و کم کم مورد توجه تيم بزرگسالان باشگاه شان قرار گرفتند. آن روزها مي گفتند در کوران مسابقات هستند، الان هم که مي گويند بازيکنان در حال بدنسازي هستند. هميشه بهانه اي براي بازيکن ندادن وجود دارد. پس تيم اميد چه زماني مي تواند از دسترنج خودش استفاده کند!

*بدون بازيکن چطور تمرين کنيم؟
هميشه بعد از مسابقات نتيجه گيري و تصميم گيري مي شود و طبق معمول توانايي فني مربي و کادر فني مورد ارزيابي قرار مي گيرد اما ديگر هيچ موضوعي مطرح نمي شود. ولي همه مي دانند که مهمترين نکته براي برگزاري تمرين حضور بازيکنان است و بعد از آن بحث زمين، دروازه، تغذيه، قيف و ساير مسايل مطرح مي شوند. ما فعلا در داشتن بستر اصلي تمرينات مان که خود نفرات هستند دستمان بسته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟

شب گذشته پس از پایان بازی و در میانه شادی بازیکنان و تماشاگران تیم استقلال، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت دو تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

امید حامدی فر پس از بازی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

از آن سو ، رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

و امروز هم اعلام شد که کمیته انضباطی، امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی، ۲ بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به‌دلیل درگیری پس از دیدار دیشب، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته احضار کرده است.

چنین درگیری‌هایی در فوتبال اروپا و دنیا، محرومیت شدید و جریمه درپی خواهد داشت و حامدی‌فر که این فصل با مصدوم کردن چشم یامگا ضربه بزرگی به تیم زد، حالا در آستانه بازی با فولاد که چند بازیکن نکونام چهاراخطاره شده اند، ریسک بزرگی را مرتکب شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟