Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در ادامه گزارشي از فعاليت آبي‌پوشان و حواشي آن را بخوانيد.

2 نفر جايگزين 4 ملي‌پوش استقلال

صبح ديروز دو بازيكن جوان و جديد استقلال به اردوي اين تيم اضافه شدند تا با بازگشت 4 بازيكن تيم ملي اميد به تهران، اردوي آبي‌پوشان در مراحل برگزاري تمرينات با كمبود نفر مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيدمجيد حسيني، آرمين سهرابيان، اميد نورافكن و مهدي قائدي توسط اميرحسين پيرواني به تيم ملي اميد دعوت شده‌اند و بايد به زودي در تمرينات اين تيم شركت كنند. به همين علت با نظر سرمربي استقلال حسين حيدري و فردين نجفي در ارمنستان به جمع آبي‌پوشان اضافه شدند.

سرنوشت رامين در انتظار طارمي

عدم سفر دكتر نوروزي و دكتر ستوده به ارمنستان سبب شد به خواست منصوريان يك پزشك جديد به مجموعه استقلال ملحق شود و احتمال مي‌رود نوروزي بعد از حدود 20 سال از جمع آبي‌ها جدا شود. اما جايگزيني پزشك جديد داخل اردوي استقلال كلي حرف و سوژه درست كرده است. بسياري از بازيكنان با او هماهنگ هستند و به قولي نوروزي با آناتومي بدن آنها آشنايي كامل دارد. منصوريان، خرمگاه و چيني در زمان بازيگري خودشان مشتري كلينيك نوروزي بودند ولي انگار سوءتفاهم ايجاد شده ميان آنها بيشتر شده است. سانحه تصادف منجر به قتل يك مأمور نيروي انتظامي توسط بازيكن تيم ملي بانوان فوتسال نيز جزو سوژه‌هاي استقلالي‌ها در زمان بيكاري‌شان بود و خيلي‌ها كنجكاو بودند از جزييات ماجرا بيشتر بدانند. همچنين دلخوري شديد برانكو از طارمي هم باعث اظهار نظر چند نفر شد و آنها اعتقاد داشتند اگر گادوين منشا در پرسپوليس خوب بازي كند طارمي به سرنوشت رامين رضاييان دچار مي‌شود.

تماس 3 استقلالي با محسن كريمي

چند بازيكن قديمي استقلال در تماس تلفني جوياي احوال محسن كريمي شدند. مهدي رحمتي، خسرو حيدري و حتي جابر انصاري با مهاجم تازه جراحي شده تيم‌شان تماس گرفتند و ضمن دلداري دادن از كريمي خواستند بدون ناراحتي پيگير درمانش باشد و اگر با اعصاب خراب بخواهد دنبال درمان باشد ديرتر به شرايط بازي كردن مي‌رسد.

كنجكاوي استقلالي‌ها در خصوص برگزاري شهرآورد

ظهر ديروز در اردوي استقلال شايعه شده بود احتمال دارد بازي با پرسپوليس كنسل شود و بازيكنان اعتقاد داشتند مربيان هر دو تيم نمي‌خواهند قبل از شروع ليگ يك بازي پر از هيجان و زد و خورد انجام دهند چون از نظر روحي و جسماني هر احتمالي وجود دارد و در كل برگزاري يا لغو بازي با پرسپوليس برايشان به سؤال مهمي تبديل شده بود. تمرين صبح ديروز ساعت 11 آغاز شد البته اعضاي تيم 10 دقيقه زودتر كنار زمين مشغول صحبت و حاضر شدن بودند. منصوريان مطابق جلسات قبلي دقايقي براي بازيكنان صحبت كرد و نتيجه جي‌پي‌اس‌هاي نصب شده و نياز بازيكنان در تمرين براي رسيدن به شرايط ايده‌آل را توضيح داد. كار زير نظر ميك مك‌درموت شروع شد و نفرات بعد از انجام چند حركت سرعتي در 4 گروه به گرم كردن پرداختند. بازيكنان با لباس آبي، مربيان و دروازه‌بان‌ها با پيراهن سبز و شخص منصوريان با لباس نارنجي در تمرين شركت كردند. تمرينات بدنسازي و بازي درون‌تيمي براي پاسكاري و پرس در دستور كار قرار گرفت. بعد از تمرين بازيكنان ساعت 13 سر ميز ناهار حاضر شدند و با تمجيد از كيفيت غذاها مشغول صرف آن شدند. آنها از ساعت 14:30 به اتاق‌هايشان رفتند تا استراحت كنند و بعد از ناهار حدود يك ساعت فرصت داشتند در لابي با يكديگر صحبت كنند.

116

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است