Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرچک- مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت زمان به کنکوری های قرچک گفت: دو داوطلب نابینا و دو کم شنوا در کنکور سراسری قرچک حضور داشتند.

مهدی نیکبخت در حاشیه بازدید از اولین روز برگزاری کنکور سراسری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برگزاری کنکور در ساختمان پیام نور کار پسندیده و خوب و فرصت مناسبی است تا دانشگاه پیام نور به دانش آموزان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون سراسری را یکی از آزمون هایی است که برای دانش آموزان نگرانی به همراه دارد و این آزمون می تواند آینده علمی و شغلی دانش آموزان را رقم بزند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک اظهارداشت: امسال در مدارس شهرستان قرچک به دانش آموزان مدیریت زمان کنکور آموزش داده شده تا داوطلبین در زمان آزمون مدیریت لازم را داشته باشند.

نیکبخت گفت: در حال حاضر برگزاری کنکور سراسری نبرد علمی است که برای نشستن در صندلی خوب و مناسب در دانشگاههای معتبر است .

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر با وجود دانشگاه های فراوان در کشور همه می توانند از امکانات و تحصیلات دانشگاهی برخوردار شوند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در پایان گفت: در در اولین روز از کنکور سراسری در رشته های ریاضی وانسانی دو داوطلب نابینا و دو کم شنوا در این آزمون حضور داشتند که تمهیدات لازم برای حضور این عزیزان فراهم شده است.

شایان ذکر است که مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک بعد از بازدید از محل کنکور سراسری رشته ریاضی سال ۹۶ با والدین دانش آموزان گفتگو کرد و خانواده به بیان بعضی از مسایل و مشکلات موجود در محل برگزاری اشاره کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند