Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارتوپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتاميه دوره آموزش بدنسازی هندبال امروز در محل سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان با حضور آلن كوينتالت مربی بدنساز تيم ملي هندبال فرانسه،عليرضا حبيبي سرمربي تيم ملی هندبال ايران ، محمد رضا رجبی دبير فدراسيون هندبال ، افشین مولایی مدیر کل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و جمعي از مربيان هندبال کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی: کلاس های بدنسازی نقش زیادی در آینده هندبال دارد

محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشور در ابتدای این مراسم عنوان کرد : از تمام کسانی که برای برگزاری این کلاس کمک کردند تشکر می کنم . برای برگزاری این کلاس ها دوستان زیادی از جمله افشین مولايی مدیر کل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان ، امينی ، ثابتی و دیگر عزیزان ما را یاری کردند و به ما قوت قلب دادند و پیگیر این کلاس ها بودند.

وی افزود: بسیاری از حاضران در این کلاس ها از راه دوری آمده بودند و در این کلاس شرکت کردند. ما در این کلاس شاهد حضور ٢٦ دانشجو و دارنده مدرک دکترا ، ٣٢دانشجو با مدرک کارشناسی ارشد و ١٠دانشجو با مدرک كارشناسي بودیم .خوشبختانه در این کلاس ها می توانستیم چکیده ای از هندبال کشور را ببینیم.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان افزود: جا دارد ازعلیرضا حبيبی به عنوان مجري این دوره آموزشی و نماينده آسيا در این کلاس ها تشکر کنم . وی برنامه های خوبی را اجرایی کرد و خوشبختانه این کلاس با حضور یکی از برترین مربی های حال حاضر جهان یعنی آلن کوینتانت برگزار شد.

رجبی در پایان گفت: امیدوارم باز هم شاهد این گونه برنامه های که می تواند کمک زیادی به هندبال ما داشته باشد باشیم.

حبيبی : می خواهیم در بخش بدنسازی و دروازه بانی خود کفا شویم

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه این مراسم و در خصوص این کلاس ها گفت : تشكر ويژه اي دارم از فدراسيون هندبال ، كميته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان که کمک زیادی برای برگزاری این کلاس انجام دادند این کلاس ها از سطح خوبی برخوردار بود.

وی افزود: هدف ازبرگزاری این کلاس ،تخصصی سازي بدنسازی و دروازه باني بود.تا بتوانیم از متخصصان خودمان در این زمینه استفاده کنیم. متاسفانه در گذشته ما باید براین که در این زمینه با مشکل رو به رو نشویم از مربیان خارجی کمک می گرفتیم .اما حالا قصد داریم خود کفا شویم و دیگر از مربی های خودمان استفاده کنیم .

حبیبی ادامه داد : به همین منظور تصمیم گرفتیم تا از یکی از برترین های بدنسازی جهان یعنی آلن کوینتالنت مربی بدنساز تیم ملی فرانسه استفاده کنیم . وی تاکنون افتخارات زیادی با فرانسه کسب کرده است ونشان داده که می تواند به ما کمک کند . ما ابتدا قصد داشتیم تا یک ماه این مربی را در کشور نگه داریم و در اردو ها و کمپ های مختلف از نظرش استفاده کنیم اما از ان جا که کوینتالنت با فدراسیون تونس قرار دادی دارد نتوانست بیش از 10 روز در ایران بماندبه همین دلیل تصمیم گرفتیم این کلاس را در 10 روز و با حضور دانشجویان و دارندگان مدرک دکترا ، کارشناسی ارشد و کارشناسی در محل فدراسیون هندبال و سالن های بندن سازی کمیته ملی المپیک برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در ادامه بیان داشت: ابتدا در این کلاس ها تعدادی ثبت نام کرده بودند اما حدود 15 نفر در این کلاس ها حاضر نشدند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا از نفرات جایگزین استفاده کنیم. شایان ذکر است که از حاضران در این کلاس در پایان ازمونی به عمل آمد تا به نفراتی که در این آزمون نمره قبولی گرفتند مدرک مربیگری و گواهی کلاس صادر شود همچنین کسانی هم که نتوانند نمره قبولی کسب کنند گواهی حضور در کلاس ها را دریافت می کنند.
حبیبی در مورد اهمیت این کلاس ها هم عنوان کرد: این دوره نخستين دوره بدنسازي در آسيا بود و ما توانستیم با برگزاری این دوره مجوز برگزاری این کلاس ها را کسب کنیم .
وی در پایان و در مورد خروجی این کلاس ها گفت:مربیان و ورزشکاران حاضر در این کلاس ها هر کدام توانستند نکات جدیدی را فرا بگیرند نکاتی که اگر هر کدام در شهر های خود آن ها را به دیگران انتقال دهند می تواند به آینده هندبال کمک کند.

مولايی: هندبال پتانسیل های خوبی دارد/باید دانش فنی مان را ارتقا دهیم

افشین مولایی مدیر کل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان که از جمله حاضران در این مراسم بود گفت : صميمانه از فدراسيون هندبال وهمه عناصري كه در این برنامه مشاركت داشتند تشکر می کنم . نگاه ما در وزارت ورزش و جوانان به مقوله ورزش با فدراسيون ها متفاوت است ما به دلیل آن که در خارج از فدراسیون ها قرار داریم می تواینم به خوبی اتفاقات را تحلیل كنيم.

وی افزود: فدراسيون های معدودی مانند دووميدانی ، واليبال، کشتی و وزنه برداری در المپیک موفق و مدال آور هستند که عمده کار بعضی ازآن ها زیر نظر مربیان خارجی است. ما بايد توانايي فنی خودمان را داشته باشیم و اجازه ندهیم که اگر مربی خارجی ناگهان ایران را ترک کرد با مشکل مواجهه شویم .

مولایی ادامه داد : ما در چند سال گذشته به اندازه کافی سرمایه گذاری در بخش دانش فنی انجام نداده ایم اما باید حالا تلاش کنیم تا دیگراین گونه نباشیم به نظرم حضور 26 نفر دارای مدرک دکتری و یا دانشجوی آن در این کلاس ها بسیار ارزشمنداست این مسئله نشان دهنده آن است که اگر این گونه کلاس ها ادامه دار باشد هندبال در 7 – 8 سال آنده می تواند ورزش شگفتی آفرین باشد.

مدیر کل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: فدراسیون هندبال از نیرو و مدیر خوبی برخوردار است و به طور قطع با یک برنامه ریزی صحیح این رشته می تواند به موفقیت های بزرگی برسد.

کوینتالنت:تلاش کردم تا تمام تجربه هایم را به ایران بیاورم

آلن کوینتالنت مربی بدنساز تیم ملی فرانسه در پایان این مراسم گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم هفته خوبي را در ایران گذراندم . زمانی که حبيبی از من دعوت كرد براي دوره به ایران بیایم تلاش كردم تا بهرترین تجربه هایم را گرداوری کنیم و به کشور شما بیاورم . اما مسئله مهم این است که مخاطبان هم بتوانند به خوبی این مطالب را کسب کنند.

وی افزود : از من خواستند تا برای یک ماه درایران بمانم اما متاسفانه برنامه های دیگری دارم که باید به آن ها رسیدگی کنم. دوست داشتم در ایران بمانم اما به هر صورت شرایط اجازه این اتفاق را نداد . نکته مهمی که می خواهم بگویم آن است که واقعا زمانی که به ایران آمدم تحت تاثیر قرار گرفتم، هندبال ایران شرایط خوبی دارد اما همان طور که می دانید باید برای پیشرفت کار کرد .

مربی بدنساز تیم ملی فرانسه ادامه داد : کار کردن به معنای انجام کار های سخت و پیچیده نیست . برای موفقیت تنها کافی است کار های کوچک را با برنامه و به صورت منظم انجام داد تا نتیجه خوب حاصل شود.

وی در پایان گفت : توجه به رده های پایه اهمیت زیادی دارد . اگر شرایطی به وجود بیاید که ورزشکاران بتوانند در کنار درس خواندنشان به خوبی هم تمرین کنند هندبال به شرایط بهتری هم می رسد . در پایان بازهم از همه چیز ممنونم وا میدوارم تا ایران به قهرمانی آسیا برسد.

در پایان این مراسم از آلن کوینتالنت مربی بدنساز تیم ملی فرانسه و علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان از سوی فدراسیون تقدیر به عمل آمد همچنین از حاضران در این دوره ها هم تقدیر شد.

انتهای پیام /


پایان دوره بدنسازی هندبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند