Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بروجرد گفت: سد شهید بروجردی برای تأمین آب شرب و مصارف صنعتی یک الزام است که باید اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، علی کورانی‌فر ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سد آبسرده بروجرد اظهار داشت: مطابق آموزه‌های دینی برگرفته از کلام الهی و مسائل مدیریت و توسعه‌ای آب یکی از باارزش‌ترین نعمات خداوندی در عناصر طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر مدیریت بهینه منابع آب و جلوگیری از هدر رفت آن تأکید کرد و افزود: تقاضا برای آب سه برابر میزان رشد جمعیت است و کمبود آب چالش قرن حاضر است و باید بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح در مصرف آن اقدام شود.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: شهرستان بروجرد با دارا بودن سه رودخانه دائمی درمجموع دبی 200 میلیون مترمکعب آب و به تفکیک سراب سفید با 50 میلیون مترمکعب، گلرود با 70 میلیون مترمکعب و آبسرده با 80 میلیون مترمکعب خروجی آب دارد.

وی با اشاره به هزینه 300 میلیارد تومانی برای اجرای سد آبسرده بروجرد بیان کرد: باید از ظرفیت همه مسئولان در حوزه تخصیص این میزان اعتبار استفاده کرد تا سد آبسرده در طول سه سال آینده آماده آبگیری شود.

کورانی فر با تأکید بر لزوم وحدت رویه همه مسئولان در اجرای این پروژه خواستار اجرای هم‌زمان خط انتقال آبسرده شد و گفت: سد شهید بروجردی برای تأمین آب شرب و مصارف صنعتی یک الزام است که باید اجرا شود.

به گزارش تسنیم، عملیات اجرایی سد آبسرده بروجرد امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برای دومین بار طی 8 سال گذشته آغاز شد تا نویدبخش شروعی دوباره از احداث این سد در شهرستان بروجرد و تأمین مصارف آب منطقه باشد.

انتهای پیام/

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز