Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 15 تیرماه مرتضی یوسفی کارشناس نماز قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در جمع خبرنگاران گفت : بر اساس اعلام نتایج مسابقات نماز، قرآن و عترت مرحله استانی که درسال جاری بین دانش آموزان شهرستان های استان برگزار شد «فاطمه نجفی» دانش آموز آموزشگاه دخترانه حجاب شهرستان پلدشت ضمن کسب مقام نخست مسابقات در رشته حفظ عمومی موفق به راهیابی به مسابقات کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل ‌رتبه نخست رشد اقتصاد دانش‌بنیان ‌کشور را کسب کرد

استاندار اردبیل گفت: براساس ارزیابی‌های هر ساله وزارت کشور، استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۲ پله‌ای، در رتبه اول کشور در بحث میزان رشد اقتصاد دانش بنیان قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید حامد عاملی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس ارزیابی هر ساله وزارت کشور، استان اردبیل در سال 1402 توانست بر اساس ارزیابی‌ها با رشد 22 پله‌ای در رتبه اول کشور در بحث میزان رشد بخش اقتصاد دانش بنیان قرار بگیرد.

وی افزود: استان‌های دیگر نیز در این بخش اقدامات بسیاری انجام دادند اما در بحث سرعت رشد اقتصاد دانش بنیان، استان اردبیل در رتبه اول قرار گرفت.

استاندار اردبیل با اشاره به آماده‌سازی یک شهرک دانش‌بنیان در اردبیل تصریح کرد: یک شهرک دانش‌بنیان در اردبیل در حال آماده‌سازی است و ظرف چند روز آینده شروع به بهره‌برداری می‌شود، بعد از بهره‌برداری حدود 50 کارخانه دانش‌بنیان در این شهرک به افتتاح خواهد رسید.

عاملی با اشاره به اینکه باید به تکمیل حوزه کشاورزی و زنجیره تولید ثروت در آن پرداخت افزود: امسال با 6 هزار میلیارد تومان سد خداآفرین به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین 60 هکتار به بخش گلخانه‌ای استان اردبیل اضافه خواهد شد.

وی گفت: 150 هکتار از باغ مدرنی که برای استان اردبیل مد نظر داشتیم آماده شده است و تا پایان سال جاری 450 هکتار دیگر آماده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای مانور مبارزه با بیماری زنگ زرد گندم در مزارع پلدشت 
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • اردبیل ‌رتبه نخست رشد اقتصاد دانش‌بنیان ‌کشور را کسب کرد
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است