Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز گذشته پایگاه‌های مزدوران سعودی در منطقه «یام» در منطقه نهم واقع در شمال غربی استان صنعا را هدف قرار دادند و تلاش آن‌ها برای نفوذ به پایگاه های ارتش یمن و انصارالله در مجاورت العقران را خنثی کردند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله طی ساعات گذشته بر پایگاه های مزدوران در منطقه حیفان استان تعز تسلط یافتند و یک خودروی نظامی آن‌ها در شرق المخا هدف قرار دادند و محل استقرار شبه نظامیان در شمال جبل نابضه در منطقه موزع و تپه الخزان در منطقه حیفان را با شلیک چندین گلوله توپ منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، یک منبع نظامی یمن گفت که یگان توپخانه ارتش یمن و انصارالله محل تجمع مزدوران سعودی را در پایگاه های «القنبور، الطوال، شبکه المصفق، البیت الابیض و ام القطب» در جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.

مواضع نظامی ارتش عربستان در جازان واقع در جنوب این کشور روز گذشته به شدت گلوله باران شد.

شبکه المسیره در این باره گزارش داد که محل استقرار نظامیان سعودی در پایگاه‌های «تپه الحمرا، شبکه المصفق و البیت الابیض و پایگاه ام القطب» در جازان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله محل استقرار نظامیان ارتش عربستان در صحرای میدی استان حجه را هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله با حمله توپخانه‎ای، مواضع «مزدوران» سعودی و شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در شمال صحرای میدی را منهدم کرد.

از سوی دیگر، جنگنده های سعودی شب گذشته شش بار به دو منطقه حرض و میدی حمله کردند.

تعدادی از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی روز چهارشنبه گذشته طی دو عملیات جداگانه ارتش یمن و انصارالله در منطقه «صراوح» استان مأرب واقع در شرق این کشور کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله این دو عملیات را در غرب منطقه ربیعه و المشجح علیه مزدوران سعودی انجام دادند.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش دو مقر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و پهپاد هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب  الله در بیانیه‌ای  اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری، مقر فرماندهی تیپ غربی ارتش رژیم صهیونیستی در یعرا را هدف قرار داده است. پهپادها به دقت به هدف اصابت کرده است.

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی4 عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

این جنبش در بیانیه دیگری از شلیک موشک برکان به یک مقر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر  داد.

حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت هدف قرار داده و موشکها به دقت به هدف اصابت کرده است.

هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست در حمله حزب الله به پایگاه مالکیه

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش، پایگاه مالکیه ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله های توپ درهم کوبیدند که در نتیجه آن شماری از نظامیان دشمن کشته و یا زخمی شدند. در این حمله تجهیزات جاسوسی این پایگاه هم منهدم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست