Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم فقط شاگرد اول در بخش غیرسینمایی با دریافت جوایز قابل توجهی، مورد تقدیر قرار گرفت و جوایز این بخش را درو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و شهری، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اصفهان در تالار کوثر این شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت داوران بخش غیر سینمایی، رویا تیموریان، وحید نیکخواه آزاد، بهروز شعیبی و کیومرث پوراحمد بودند که در ادامه جشنواره، برای اهدای جایزه به روی صحنه رفتند.

در این بخش، هیئت دوران بازی بازیگران کودک 3 فیلم شوکا، فقط شاگرد اول و فیلم آگوست را تحسین کردند.

کاندیدای بهترین کارگردانی بخش بلند داستانی(غیرسینمایی)، فرناز امینی برای کارگردانی فیلم عشق نیکان، آزاده قچاق برای کارگردانی فیلم فقط شاگرد اول و مسعود فرخنده طینت فرد برای کارگردانی فیلم قدم خیر معرفی شدند.

پروانه زرین بخش غیر سینمایی به احمد علی خامن برای فیلم فقط شاگر اول تعلق گرفت.

نکته جالب توجه اینکه در میان کاندیدای بهترین فیلمنامه بخش بلند داستانی(غیرسینمایی)، احمدعلی حامد برای فیلم فقط شاگرد اول، احمد زایری، ماریا ماوتی و محمد اسفندیاری برای فیلم آگوست و علی محمد سرجه پیما و علیرضا حسینی برای فیلم خیال نقش، هیئت داوران هیچ فیلمی را شایسته دریافت پروانه زرین ندانست.

کیومرث پوراحمد، در این بخش میکروفن را از خطیبی گرفت و گفت: واقعاً خنده‌دار است که در یک بخش کاندیدا داریم ولی بهترین فیلم از بین آنها انتخاب نمی‌شود. به نظرم این موضوع فقط در ایران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • ببینید | خنده‌دارترین پرونده سرقت از زبان یک کارآگاه
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها