Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۴۴ هزار و ۵۸۸ مسافر در سه ماه ابتدای امسال در استان کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند.

بهمن خسروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در سه ماه ابتدای امسال یک میلیون و 44 هزار و 500 مسافر در قالب 96 هزار و 349 سفر در استان جابه‌جا شده‌اند در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک نیلیون 19 هزار و 852 مسافر در قالب 84 هزار و 485 سفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سه ماه امسال 262 هزار و 809 مسافر توسط 14 هزار و 165 دستگاه اتوبوس در استان جابجا شده‌اند عنوان کرد: در سه ماه ابتدای سال گذشته 229 هزار و 927 مسافر توسط 10 هزار و 979 اتوبوس در استان جابجا شدند.

خسروانی با اشاره به اینکه 36 هزار و 449 مینی‌بوس در سه ماه ابتدای امسال 603 هزار و 347 مسافر را در استان جابجا کرده‌اند افزود: در مدت مشابه سال گذشته 38 هزار و 687 مینی‌بوس 653 هزار و 413 مسافر را در استان جابجا کرده‌اند.

وی درباره میزان تردد در استان به وسیله سواری کرایه گفت: در سه ماه ابتدای امسال 179 هزار و 432 مسافر توسط 45 هزار و 735 سواری و در مدت مشابه سال گذشته 14 هزار و 442 مسافر در قالب 34 هزار و 819 سواری کرایه در استان جابجا شده‌اند.

خسروانی با بیان اینکه در سه ماه ابتدای امسال 6118 مسافر از طریق مرز خسروی به کشور وارد و 5251 نفر خارج شده‌اند عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 2003 نفر از مرز خسروی به استان وارد شده‌اند و 1709 نفر نیز خروجی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدای امسال 10 هزار و 537 نفر از طریق مرز پرویزخان از کشور خارج و 12 هزار و 943 نفر نیز وارد شده‌اند گفت: در مدت مشابه سال گذشته 10 هزار و 514 مسافر از مرز پرویزخان به کشور وارد و 8926 نفر نیز خارج شده‌اند.

انتهای پیام /

R41380/Pne/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود