Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 10 اشتباه درآرايش صورت , هنر استفاده از لوازم ‎آرايشي مانند يک علم دقيق است، گر چه شما اين کار را براي زيبا شدن انجام مي‎دهيد
10 اشتباه درآرايش صورت10 اشتباه درآرايش صورت ، آرايش صورت چيزي است که تاثير بسياري در زيبايي صورت تان دارد. اما ممکن است شما يک سري اشتباهات انجام دهيد که آرايش صورت تان را زشت و دمده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنر استفاده از لوازم ‎آرايشي مانند يک علم دقيق است، گر چه شما اين کار را براي زيبا شدن انجام مي‎دهيد اما انجام برخي کارها باعث مي‎شود همه چيز برعکس شود. جلوگيري از يک سري آرايش‎هاي عجيب و غريب براي زيبا به نظر رسيدن ضروري است.
استفاده از کرم پودر سايه روشنخيلي مهم است که رنگي را انتخاب کنيد که پوست صورت شما را يک ‎دست کند و رنگ آن با رنگ پوست شما هم‎خواني داشته باشد.
مخفي کردن بخش‎هاي براق و نوراني پوستشما با اين کار در واقع به جاي پوشاندن قسمت‎هايي که مي‎خواهيد پنهان شود آن را برجسته کنيد.

جلوگيري از يک سري آرايش‎هاي عجيب و غريب براي زيبا به نظر رسيدن ضروري است
سرخ شدن بيش از حد گونه هاشايد بخواهيد مثل سفيد برفي با گونه‎هاي سرخ به نظر برسيد اما بايد از سرخ کردن بيش از حد گونه‎ها جلوگيري کنيد.
استفاده بيش از حد از پودرهاي شفاف و روشناستفاده از پودرهاي شفاف و روشن مي تواند موجب ايجاد يک‎سري چين و چروک روي پوست شود.
ابروهاي اغراق ‎آميز و مصنوعي
شايد ابروي ضخيم وقتي که طبيعي باشد موجب جذاب شدن برخي افراد شود اما ايجاد ابروهاي ضخيم و ساختگي، حالت مصنوعي به چهره‎ افراد مي‎دهد.
برنزه کردن پوست صورت با سايه هاي نامناسب
برنزه کردن پوست صورت و ست کردن آن با سايه‎ صورتي يک ظاهر کثيف براي فرد ايجاد مي‎کند.
چرب کردن پوست هاي چرب قبل از آرايشاگر شما پوستي چرب و براق داريد، هرگز قبل از به کار بردن کرم پودر دوباره آن را چرب نکنيد.
پوسته پوسته شدن پوست خشککساني که پوست خشکي دارند و از پوسته پوسته شدن آن رنج مي‎برند،
لازم است که قبل از به کار بردن کرم پودر با کرم مرطوب کننده پوست خود را مرطوب کنيد.
سايه چشم چند رنگشايد امتحان آن جالب باشد ولي بيش از سه رنگ را روي پلک‎هاي خود به کار نبريد.
خط لب تيره تر از رژ لب
هرگز از خط لب تيره‎تر از رنگ رژ لب استفاده نکنيد مگر اينکه بخواهيد لب‎هاي شما بزرگ‎تر از چيزي که هستند ديده شوند.
سيب سبز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری