Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زراعتچی امروز در ‎گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی ریزش آوار و سقوط پنج نفر در گودال در کیلومتر 10 زرین‎رود، روستای «استرود» سه نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی به مصدوم در داخل چاه گودبرداری با لودر انجام گرفته است، تصریح کرد: آمبولانس‎های اورژانس هم از زرین رود، گرماب، کهلا، شیرین سو و مرکز خدابنده، به محل این حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‏‌های پزشکی استان زنجان ادامه داد: از ساعت 16.47 روز گذشته به علت مسمومیت احتمالی یک نفر داخل چاه با گاز و همین طور احتمال ریزش کناره چاه، به منظور امدادرسانی، یک دستگاه آمبولانس اورژانس، تیم کوهنوردی جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش‎‌نشانی به محل اعزام شدند، اما به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم با هماهنگی مسؤولان محل، تصمیم به گودبرداری از کنار چاه با یک دستگاه لودر گرفته شده است.

زراعتچی افزود: در ساعت 1:15 بامداد به علت ریزش کناره‎های گودال پنج نفر به داخل گودال سقوط می‎کنند که دو نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می‎آیند و دو نفر از پرسنل هلال احمر و یک نفر از مردم عادی بدون علایم حیاتی و با cpr به درمانگاه زرین‎رود منتقل می‎شوند.

وی یادآور شد: فوت دو نفر از مصدومان در درمانگاه تایید می‎شود و یکی از مصدومان نیز با نظر پزشک به بیمارستان امیرالمؤمنین منتقل شد که به علت شدت آسیب‌ها در بیمارستان فوت کرده است.

رئیس مرکز فوریت‎های پزشکی استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت فرد داخل چاه نامعلوم است.
انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر خانگی ساعت ۱۷:۳۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شدو

وی افزود: بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک زن ۵۶ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

کد خبر 748171

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی