Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای حدود هزار میلیارد تومان وام‌های مشکوک‌الوصول به افزاد خاص توسط بانک سرمایه خبر داد.

اسدالله عباسی عضو هیئت تحقیق‌ و ‌تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه این هیئت از مجلس درخواست داشته تا چندین نماینده و کارشناس در روند این تحقیق و تفحص به هیئت اضافه شوند، گفت: اخیراً مستندات و مدارک جدیدی از تخلفات صورت گرفته در بانک سرمایه در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار گرفته که در حال بررسی آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اخیراً زمان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شده و باید در این زمان گزارش تهیه و به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه هیئت مدیره بانک سرمایه با طرح‌هایی که ارائه کرده‌اند بخشی از مشکلات به وجود آمده را حل کردند و برخی از وام‌های مشکوک الوصول را به بانک برگردانده‌اند، تصریح کرد: برخی از افرادی که وام‌های مشکوک الوصول داشته و بازداشت بودند، اخیراً آزاد شده‌اند تا وام‌های دریافتی را به سمت بانک بازگردانند.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که تعدادی از افرادی که وام‌های مشکوک الوصول دریافت کرده‌اند از کشور گریخته‌اند، اظهار داشت: افرادی که وام‌های مشکوک الوصول دریافت کرده‌اند یا بازداشت هستند یا با قید وثیقه آزاد هستند و فردی درباره پرونده ذخیره فرهنگیان از کشور متواری نشده است.

عباسی با اشاره به مقدار وام‌های مشکوک الوصل در بانک سرمایه اظهار داشت: حدود هزار میلیارد تومان وام‌های مشکوک الوصول در بانک سرمایه به افراد خاص اعطا شده که بخشی از آن به بانک بازگشت شده است.

انتهای پیام/

R1373/P1011121/S1,15/CT1 موضوعات مرتبط صندوق ذخیره فرهنگیان بانک سرمایه

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی