Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و به عنوان اولین و بزرگترین هلدینگ صنعتی و معدنی کشور، در جهت توسعه فضای سبز و کنترل ریزگردها، عملیات اجرایی طرح مشارکتی 1000 هکتار جنگل‌کاری را با همکاری اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان کرمان آغاز کرد.
به گزارش صدای ایران در مراسم آغاز این طرح که با حضور مهندس رزم‌حسینی استاندار کرمان، رجبی‌زاده مدیرکل اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان و دکتر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو برگزار شد، استاندار کرمان ضمن تشکر از اقدامات هلدینگ میدکو در استان کرمان، این شرکت را یک بخش خصوصی موفق و نمونه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از حمایت‌های بانک‌پاسارگاد از شرکت میدکو، به‌عنوان یک بانک توسعه‌گرا تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه، مدیرکل اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان نیز ضمن تشکر از اقدامات هلدینگ میدکو، به تشریح طرح ایجاد فضای سبز در استان در قالب طرح‌های اقتصادمقاومتی پرداخت.
همچنین پورمند مدیرعامل شرکت میدکو، با تشکر از استاندار کرمان، در خصوص فعالیت‌های میدکو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توضیح داد و گفت: در حال حاضر، شرکت میدکو در استان کرمان، حدود 330 هکتار فضای سبز ایجاد کرده‌است که با اتمام این پروژه میزان فضای سبز ایجاد شده توسط این هلدینگ، بالغ بر 1300 هکتار خواهد شد. این میزان در مقایسه با 2000 هکتار زمین کارخانجات، نسبت قابل‌قبولی است. وی خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از میزان آب مصرفی در شرکت میدکو از تصفیه فاضلاب استان تأمین می‌شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • تولید بنزین از متانول برای کمک به رفع ناترازی بنزین
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس