Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه اطلاع رسانی راهور محدودیت‌های راه‌های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی اکنون محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور ایلام - مهران در استان ایلام مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، اکنون بارش پراکنده باران در استان مازندران (اکثر محورها) مشاهده می‌شود و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

همچنین پلیس راهور محورهای دارای محدودیت در کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

آزاد راه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور 96 محدوده عوارضی تا کیلومتر 12،5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج - چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا 20 شهریور 96 محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان -کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت تا 20 شهریور 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه قم به تهران از تاریخ 16 اردیبهشت تا 31 مرداد 96 محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد -ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت - کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از تاریخ 16 خرداد تا 20 شهریور 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور دیزین - شمشک کیلومتر صفر تا 21 از تاریخ 27 خرداد تا سوم آبان ماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 18:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می گردد.

محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت06:00 تا 18:00 مورخ 17 تیرماه تا 21تیرماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روز چهارشنبه ساعت06:00 تا 12:00 به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال