Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از افزایش کشته های ریزش دیواره چاه در روستای استرود از توابع شهر زرین رود خبرداد.

علیرضا زراعتچی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چهار نفر بر اثر ریزش آوار در روستای استرود در ۱۰ کیلومتری شهر زرین رود فوت کردند، افزود: گود برداری با لودر جهت امداد رسانی به مصدوم داخل چاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد ۵کد آمبولانس زرین رود،گرماب،کهلا،شیرین سو،مرکز خدابنده به محل حادثه اعزام شده اند، ادامه داد: از ساعت ۴۷ :۱۶ به علت مسمومیت احتمالی یک نفر داخل چاه با گاز و همین طور احتمالا ریزش کناره آن جهت امداد رسانی ،یک دستگاه آمبولانس اورژانس ،تیم کوهنوردی هلال احمر ،آتش نشانی به محل اعزام شده اند.

زراعتچی افزود: به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم با هماهنگی مسولین محل تصمیم به گود برداری از کنار چاه بایک دستگاه لودر گرفته شده و در ساعت ۱۵ :۰۱ بامداد به علت ریزش کناره های گودال ۵ نفر به داخل گودال سقوط می کنند. دو نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می ایند و دو نفر از پرسنل هلال احمر و یک نفر مردم عادی بدون علایم حیاتی و با cpr به درمانگاه زرین رود اعزام می شوند.

وی گفت: فوت دو نفر از مصدومان در درمانگاه تایید می شود و یکی از مصدومان نیز با نظر پزشک به بیمارستان امیر المومنین اعزام و به علت شدت آسیب ها در بیمارستان فوت می کنند و فرد مقتنی نیز در این حادثه فوت می کند که با در نظر گرفتن سه فرد کشته شده قبلی تعداد کشته شدگان این حادثه به چهار نفرا فزایش یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلخراش در دزفول / ریزش سقف پیاده رو باعث مرگ طفل ۵ ماهه شد

به گزارش صدای ایران از صد آنلاین،  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: روز گذشته گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده‌رویی در خیابان طالقانی به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

رضا معمارزاده افزود: با حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک کودک ۵ ماهه عبه رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول جان باخت، ادامه داد: در این حادثه یک دختر ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش نروسرجری (مغز و اعصاب) بستری است.

دیگر خبرها

  • حادثه دلخراش در دزفول / ریزش سقف پیاده رو باعث مرگ طفل ۵ ماهه شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در پی ریزش پیاده‌رو در دزفول
  • ۶ کشته در پی ریزش سقف خانه‌ای در بادغیس
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • ریزش معدن طلا در بدخشان
  • ۷۴ کشته و ۱۷۰۰ مصدوم بر اثر تصادف در دو روز ابتدایی طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • هتل معروف تهران آتش گرفت/ درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان: چرا تعداد زیادی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرده‌اید!
  • فوت ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر
  • فوت حدود ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر