Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار تصریح کرد: به دولت تکلیف کردیم در مرحله اول وام های زیر ۱۰ میلیون تومان و سپس زیر ۲۵ میلیون تومان و بعد از آن زیر ۱۰۰ میلیون تومان را بدون سود و جریمه تصفیه حساب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازدیار عالمان؛ نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت: امسال به دولت تکلیف کردیم وام های زیر 10 میلیون تومان برای مردم بدون دریافت سود و جریمه تصفیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بختیار روز جمعه در مراسم اوقات فراغت و نشاط معنوی در این شهرستان، اظهار کرد: به دولت تکلیف کردیم در مرحله اول وام های زیر 10 میلیون تومان و سپس زیر 25 میلیون تومان و بعد از آن زیر 100 میلیون تومان را بدون سود و جریمه تصفیه حساب کنند.

وی افزود: برای این موضوع 10 هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در خانه ملت، با اشاره به این نکته که هنوز مشکلات اقتصادی حل نشده است و با توجه به اینکه شعارهای رهبر معظم انقلاب در این چند سال متعلق به مسائل اقتصادی بوده است تصریح کرد: سالهای متمادی است که توپ از زمین دولت به مجلس و همچنین از زمین مجلس به دولت انداخته می شود.

بختیار با بیان اینکه لایحه اشتغال در صحن علنی مجلس به تصویب رسید عنوان کرد: با اختصاص 1/5 میلیارد از صندوق ذخیره توسعه ملی برای کارافرینی در روستاها به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در روستاها هستیم.

وی با اشاره به پرداخت 580 میلیارد تومان بدهی دولت به بانکها و پیمانکاران بیان کرد: تصمیم گرفتیم این بدهی را با استفاده از اوراق مشارکت و اسناد خزانه اسلامی برای سامان دهی مسائل اقتصادی تصفیه کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مورد مسائل شهرستان و اقدامات صورت گرفته گفت: سعی کردیم تمام طرح های نیمه فعال و غیر فعال در حوزه های مختلف را فعال کنیم.

بختیار با اشاره به اینکه برای حل این مشکل باید به بررسی مشکلات هر طرح می پرداختیم، خاطرنشان کرد: برخی طرحها مشکل اعتباری داشتند و یا مشکل نبود مطالعات لازم و یا پیمانکار توانمند برای اجرای آنان وجود نداشت که امروز در نهایت با پیگیری های انجام شده طرح غیر فعالی در شهرستان نداریم.

وی با اشاره به توسعه راه ها و خارج شدن از بن بست مواصلاتی شهرستان اظهار کرد: جاده مواصلاتی گلپایگان و خوانسار در حال دو طرفه شدن است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در ادامه گفت: برای جاده خمین، خوانسار، دامنه 21 میلیارد تومان در ردیفی اعتبار زنده کردیم.

بختیار در زمینه شهرک صنعتی گلپایگان و خوانسار و همچنین سعید آباد تصریح کرد: امروز با لطف الهی جز دو شرکت مشکلات تمام شرکت ها را تا حدودی حل کردیم و تعدیل نیروی انسانی نداریم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، در زمینه راه آهن گلپایگان تصریح کرد: مطالعات راه آهن انجام نشده بود که ظرف این چند ماه مطالعات آن صورت گرفت.

بختیار ادامه داد: ردیف اعتباری این پروژه را ارتقا و افزایش اعتبار دادیم و با تغییر مسیر به سمت گلپایگان به خوانسار و خوانسار به دامنه آن را بهینه کردیم.

در رشته های متفاوت و با توجه به آسیب های شهرستان متخصصانی دعوت کردیم

امام جماعت مسجد حجت الاسلام نیز با اشاره به طرح های تابستانی و نشاط معنوی گفت: در رشته های متفاوت و با توجه به آسیب های شهرستان متخصصانی دعوت کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی امامی بیان کرد: از دو ماه پیش در محورهای مختلف برای این طرح برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در مورد مسائلی چون مهدویت، زرتشت، خانواده و موضوعات مورد نیاز متخصصانی را به شهر دعوت کردیم.

امام جماعت مسجد حجت الاسلام از برگزاری اردوهای هفتگی خبر داد و عنوان کرد: در مرداد ماه برنامه جشن دهه کرامت که سال سوم برگزاری آن است را خواهیم داشت.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: از سوم تا پنجم مرداد سرکار خانم بهرامی و حاج آقا راستگو میهمان ویژه ما برای دهه کرامت هستند.

وی در پایان یاداور شد: در نظر گرفته شده در برنامه دهه کرامت هزار دختر و هزار پسر از دانش آموزان و دانشجویان شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد که از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) بر اثر فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود که شدت ناپایداری‌ها طی روز پنجشنبه خواهد بود.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان سامانه بارشی همرفتی از ظهر روز چهارشنبه مناطق غرب و جنوب استان به ویژه بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان را در بر می‌گیرد و طی روز پنجشنبه همه مناطق استان اصفهان از جمله آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، چوپانان، خوانسار، خور و بیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، زواره، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، کاشان، کبوتر آباد، کوهپایه، گلپایگان، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز، ورزنه را فرا خواهد گرفت.

بر پایه اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت این سامانه در روز جمعه نیز در مناطق شرق و شمال استان به ویژه آران و بیدگل، بادرود، چوپانان، خوانسار، خور و بیابانک، کاشان، کوهپایه، مهاباد، شاهین شهر و میمه، نائین، نطنز و ورزنه ادامه خواهد یافت.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی هشدار داده و توصیه کرده است که هم‌وطنان طی آخر هفته در تردد به ویژه سفرهای برون شهری و کوه‌نوری احتیاط کرده و توقف و عبور و مرور در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌های فصلی خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در اطلاعیه روز شنبه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6090047

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف