Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:02:30 GMT

دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۳۶۸۶۰

دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: پشتیبان ایران خداوند متعال است و دشمنی آمریکا نسبت به ایران 38 سال است که وجود دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: برای رفع این دشمنی آمریکا فقط 2 راه حل وجود دارد که یا از اهداف و دستاوردهای انقلاب دست برداریم و یا آمریکا در مقابل ایران کوتاه بیاید، در حالیکه ایرانیان همیشه پشتیبان انقلاب بوده و هستند، آمریکا باید در برابر این ایران اسلامی کوتاه بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سالروز کشف کودتای آمریکا در 18 تیر 59 اشاره کرد و یادآورشد: در این روز آمریکا کودتایی را علیه ایران در پادگان نوژه برنامه ریزی کرد که خوشبختانه نقشه آن خنثی شد.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: این کودتا با عنایت خداوند متعال همچون حادثه طبس توسط خلبانی آمریکایی برملا و خنثی شد.
وی با بیان اینکه 16 تیر آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است، اظهارکرد: هزینه های جاری، عمرانی و بودجه کشور باید از منابعی تامین شود که یکی از این منابع مالیات به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عده ای عادت به فرار مالیاتی دارند که این مساله نوعی ظلم محسوب می شود و کسی که راه را به فراریان از مالیات نشان دهد در ظلم شریک است.
حجت الاسلام خاتمی به سالروز 21 تیر روز فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی در گوهرشاد مشهد مقدس عده زیادی نسبت به کشف حجاب رضاخان اعتراض کرده و شهید شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مساله نشات گرفته از برنامه های انگلیس برای اسلام زدایی در کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان و پاکستان بود و نیروهایی که خود آموزش و تربیت کرده بود را به حکومت این کشورها منصوب کرد.
وی 22 تیر را سالروز جنگ 33 روزه جوانان مسلمان در برابر اسرائیل و آمریکا عنوان کرد و افزود: در این روز تاریخی در ظاهر اسرائیل اما در باطن آمریکا شکست خورد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر توجه به ورزش زورخانه ای تاکید کرد و گفت: این ورزش اصیل و ریشه ای نماد جوانمردی است که باید نسبت به آن اهتمام بیشتری شود.
حجت الاسلام خاتمی بر کاهش مصرف آب و برق در روزهای گرم تاکید کرد و افزود: با صرفه جویی در مصرف این انرژی ها تلاش کنیم تا در تابستان شاهد قطع برق نباشیم.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان