Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان استان‌همدان در سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان استان‌همدان اظهار داشت: هیئت شطرنج استان‌همدان در نظر دارد مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان استان‌همدان در سال ۹۶ را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات از ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در محل هیئت شطرنج همدان آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان بابیان اینکه شرکت برای عموم بانوان استان‌همدان آزاد است، گفت: قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) حاکم بر مسابقات خواهد بود.

بابایی خاطرنشان کرد: مسابقات در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به میزبانی‌های مختلف هیئت شطرنج استان‌همدان بیان کرد: امسال پیش از برگزاری جام ابن‌سینا دو میزبانی مهم کشوری همچون مسابقات قهرمانی بلیتس کشور و جشنواره شطرنج آقایان کشور که حکم انتخابی تیم ملی دارد را در همدان خواهیم داشت.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: برگزاری رقابت‌های بزرگی چون جام ابن‌سینا ثمرات مهمی برای شطرنج همدان به همراه داشته و ثمره میزبانی همدان از جام ابن‌سینا حضور نفراتی چون شیروف و احسان قائم‌مقامی در این رویداد و اضافه شدن شطرنج‌بازان همدانی ریتینگ بالای ۲ هزار است که این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

بابایی با اشاره به تأثیر مستقیم برگزاری این‌گونه مسابقات به رشد شطرنج در گفت: هدف ما تبدیل‌شدن به قطب شطرنج غرب کشور است و با داشتن استعدادهای درخشان در این رشته، رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور