Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن با ترویج فساد و الگوهای غربی سعی در ایجاد فساد در جامعه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز مالیات، گفت: ۱۶ تیر ماه به عنوان روز مالیات نامگذاری شده است که به همین مناسبات از زحمات دست اندرکاران مالیاتی تقدیر می کنیم و در این زمینه لازم است نکاتی را متذکر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خطاب به مردم، گفت: پرداخت مالیات در نظام اسلامی یک تکلیف است، بالاخره قسمت عمده ای از امور کشور با مالیات اداره می شود و باید همه وظیفه خود را بدانند و از درآمد خود حق مالیات را ادا کنند.

محمودی بابیان اشاره به گزارشاتی مبنی عدم پرداخت مالیات توسط چند هزار نفر در ورامین، گفت: این انباشت مالیات برای این دسته مشکل ساز خواهد شد و ان شااله همه به عنوان وظیفه در این عرصه اقدام کنند.

خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: دومین نکته قابل ذکر خطاب به مسئولین کشور و امور مالیاتی است که باید در مالیات رعایت مقررات، انصاف و توجه به حقوق مردم صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان ضمن توجه به مالیات طبقات پائین به دنبال اخذ مالیات از افرادی باشند که با سوء استفاده از قدرت با استفاده ارزان تر از مالیات فرار می کنند و یا کسانی که به دنبال قاچاق کالا و واردات بی حساب و کتاب هستند.

محمودی افزود: از سویی دیگر نیز باید با تخلفات و خدایی نکرده رومیزی و زیرمیزی ها با قاطعیت برخورد شود و اجازه نداد کسانی با سوء استفاده از جایگاه خود به فکر منفعت طلبی و سودجویی خویش باشند.

امام جمعه موقت ورامین، سپس با توجه به فصل گرما و کمبود آب گفت: مهم است که در مصرف آب و برق صرفه جویی کنیم تا خدایی نکرده با مشکل مواجه نشویم، اگر در هر خانه و کارگاه یک لامپ صرفه جویی شود یا جلوی این اسراف ها در استفاده از آب شرب گرفته شود مشکل رفع خواهد شد.

خطیب جمعه ورامین با بیان مسئله شرعی ارتباط نامحرم، اظهار داشت: رابطه دوستی بین زن و مرد نامحرم حرام است، چه با نامحرمان فامیل و چه غیر فامیل و چه به قصد ازدواج و چه غیر از آن باشد، صحیح نیست.

وی در بحث تربیت فرزندان و توجه به حقوق آنان با توجه به بیانات نهج البلاغه گفت: آموزش قرآن و دین، اعتقاد به خدا و سنت های او، عبرت گرفتن، قضاوت منصفانه و پرهیز از کبر و خوپسندی از جمله نکاتی بود که امام علی(ع) خطاب به امام مجتبی توصیه فرموده اند.

محمودی مسئله بعدی را آماده شدن برای روز قیامت عنوان کرد و گفت: همه باید خود را برای آن روز آماده کنند، البته امید به رحمت الهی که نشانه آن توبه است انسان را امیدوار می کند.

وی ۲۱ تیرماه سال روز حمله رژیم پلید رضا شاه به مسجد گوهرشاد در مشهد و شهادت و مجروح شدن صدها نفر به خاطر دفاع از عفاف و حجاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: هفته آینده به همین دلیل به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، جنایت رژیم پهلوی در این حمله وحشیانه، خود لکه ننگی بر دامان خاندان پهلوی است که هرگز پاک نخواهد شد، حمله به حجاب و کشیدن چادر از سر زنان مومن و ضرب و شتم آنان توسط مزدوران شاه، نابخشودنی است.

امام جمعه موقت ورامین زندانی کردن و شهادت مدافعان حریم عفاف را از دیگر اقدامات رضا شاه به عنوان مزدور، استکبار و استعمار دانست و گفت: البته مقاومت جانانه مردم ایران با حضور با صلابت علما، ایستادگی بانوان با عفت و پاکدامن در ایران کار رژیم سلطه را خنثی کرد.

وی افزود: آنان فکر می کردند، ایران مثل برخی از کشورهای دیگر است که به راحتی بتوان بر آن سلطه یافت، غافل از آنکه ایران کشور اهل بیت است و با وجود ولایت و مرجعیا نخواهند گذاشت به اهداف شون خود برسند، ایران توطئه رضاخانی در زمان محمدرضا به شکل دیگری ادامه یافت و با ترویج فساد، معرفی الگوهای غربی، سوق دادن زنان و دختران به سوی مدگرایی و تجمل پرستی و امثال آن سعی کردند این مملکت را به فساد بکشانند که با عنایت خدا و حضرت ولی عصر(عج) و رهبری امام بزرگوار ورق برگشت و جلوی این توطئه های شوم گرفته شد ولی دشمن بیکار نیست و از پا نخواهد نشست.

محمودی در پایان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: سرمایه کار و پیشرفت کشور در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی است، ما امروز برای دفاع از منافع اسلامی و ملی در پیروی از ولایت در کشور های دیگر مبارزه می کنیم.مسئولان بدانند اگر بر خلاف منافع ملی و مصالح عمومی جامعه قدمی را بر دارند مردم ایران در برابر تصمیمات غلط و انحرافی با تمام توان و قدرت خواهند ایستاد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند