Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ‌اظهار کرد: مسابقات سبک لایت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف از امروز به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان لرستان و در شهر ازنا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تیم سبک لایت کیک بوکسینگ هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، اضافه کرد: زیر نظر فدراسیون ورزش‌های‌ رزمی، گروه کیک لایت کیک بوکسینگ این دوره از رقابت‌ها را در بخش مردان برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم استان قم افزود: مدعیان برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها در استایل‌های لایت کنتاکت، فول کنتاکت، لوکیک و کیک بوکسینگ ( K-1 رولز) از امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در بخش فرم رده سنی نونهالان، لایت کنتاکت رده نوجوانان، فول کنتاکت و لوکیک رده سنی جوانان و لوکیک به همراه کیک بوکسینگ رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و هشت نماینده قم نیز با آمادگی مطلوب برابر رقبا قرار می‌گیرند.

خورشیدی عنوان کرد: مسوولیت برگزاری این رقابت‌ها جواد حق‌گو و نظارت بر آن به رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان لرستان سپرده شده و این پیکارها بعد از وزن‌کشی رزمی‌کاران، از امروز در سالن بوکس مجموعه ورزشی تختی شهرستان ازنا به انجام خواهد رسید.

وی سپس به ترکیب تیم هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اشاره و عنوان کرد: محمدرضا بداقی، مهدی سالاروند، محمدحسن کارگزار، میلاد طاهری، عباس سبزآبادی، مهدب حاجی، مسعود ملامحمدی و ابوالفضل گودرزی‌نژاد به مربیگری جواد نیکوگفتار نمایندگان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌روند و به تمامی آنها برای کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر این مسابقات امیدواریم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری