Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آنها بخوانید: همسر رئیس جمهور لهستان هم ترامپ را ضایع کرد! + فیلم آیا آمریکا می‌تواند در برابر حمله موشکی کره شمالی از خود محافظت کند؟ صدور بیانیه مشترک وزرای خارجه 4 کشور تحریم کننده قطر/ جبیر: به محاصره سیاسی و اقتصادی قطر ادامه می دهیم + فیلم کشف قبرستان غول‌ها در چین+ تصاویر عکس جالب از نحوه انتقال مکرون به داخل زیردریایی هسته‌ای فرانسه خلاقیت این جوان کره‌ای همه را شگفت‌زده کرده است+‌ عکس و فیلم ازدواج نوجوان ۱۶ ساله با پیرزن ۷۱ ساله!+ تصاویر دادگاه کانادا، ایران را به پرداخت ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیارد دلار غرامت محکوم کرد افشای جزئیاتی جدید از پاسخ قطر به خواسته‌های چهار کشور عربی هندوانه‌های بمب‌گذاری شده؛ جدیدترین ابتکار طالبان برای کشتار!+ تصاویر آزمایش موشکی کره شمالی همزمان با روز استقلال آمریکا! عملیات ترور امانوئل مکرون خنثی شد ازدواج شهردار با یک کروکودیل ماده!+ تصاویر داعش ‌اعلام کننده خبر مرگ ابوبکر بغدادی را در آتش سوزاند قدرت‌نمایی ارتش کره شمالی برای بریدن سرِ رئیس‌جمهور برکنارشده کره‌جنوبی+ فیلم آیا نیکی هیلی گزینه بعدی ترامپ برای وزارت خارجه است؟ کشف مجموعه‌ای مخوف از جمجمه‌ انسان در مکزیکوسیتی+ تصاویر بولتون: ترامپ صد در صد مخالف جمهوری اسلامی ایران است ! رأی الیوم: وقوع کودتای داخلی در عربستان و تبعید محمد بن سلمان دور از انتظار نیست بردن نام ابوبکر بغدادی، اشک را از چشمان خطیب داعشی جاری کرد! نزدیکان ترامپ در کاخ سفید چقدر حقوق می‌گیرند؟+ تصاویر گستاخی نیکی هیلی: مانع از روابط عادی تهران با جهان می‌شویم/ ایران عقرب است! سفر قاسم سلیمانی به کشورهای خارجی غیرقانونی است! انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری