Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو منتخب شورای شهر پنجم توهین به عضو شورای شهر را توهین به مردم دانست و آن را محکوم کرد.مجید فراهانی ، با اشاره به حواشی جلسه روز سه شنبه شورای شهر که در آن جمعی از مدیران شهری با رحمت الله حافظی – عضو شورای شهر – که اقدام به ارائه‌ گزارشی در خصوص وضعیت خط هفت مترو کرده بود، مشاجره داشتند، گفت: از قبل گزارش‌هایی به اعضای منتخب شورای شهر مبنی بر این که خط هفت مترو به هیچ عنوان واجد شرایط افتتاح نبوده، رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که براساس این گزارش بسیاری از تجهیزات ضروری و مسائل اصلی که با جان و سلامت مردم سروکار دارد در این خط تعبیه نشده، اظهار کرد: علاوه بر نبود هواکش و پله فرار در بسیاری از ایستگاه‌های عبوری، گزارش‌ها نشان می‌داد که شاهد پیشرفت فیزیکی کمتر از 14 درصد در هواکش‌های این خط هستیم.

عضو منتخب شورای شهر پنجم با بیان این که قطعا موضوع ایمنی خط هفت مترو در شورای بعدی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: روی سخن من عمدتا در خصوص لشگرکشی مدیران شهری بر علیه عضو شورای شهر که نماینده مردم است، قرار دارد؛ به گونه‌ای که متاسفانه در جلسه روز سه شنبه شورا با این که شاهد توهین‌های مدیران شهری و معاون شهردار به حافظی بودیم، اما متاسفانه عکس‌العمل مناسبی در جهت اعتراض به این توهین‌ها را شاهد نبودیم.

فراهانی با بیان این که مدیران و معاونان شهری یادشان رفته که مشروعیت و مقبولیت شهردار و معاونینش نشأت گرفته از اعضای شورا است، گفت: توهین به نماینده مردم و لشگرکشی بر علیه او در درجه اول توهین به مردم محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد که مدیران حق طبیعی نماینده مردم که همان نظارت بر عملکرد شهرداری است را نشناختند.

وی با بیان این که اینگونه رفتارها خطرناک است و قطعا شورای پنجم مقابل اینگونه رفتارها می‌ایستد، اظهار کرد: اعضای شورای پنجم با انتخاب شهرداری متعهد و معتقد به رای مردم و نظارت پذیری شورا انتخاب می‌شوند، اما مردم مطمئن باشند اگر شهردار انتخابی خطا کند، اعضای شورا هیچ ابایی از تذکر و نقض او ندارند و قاطعانه مانع اقدامات نادرست می‌شوند.

عضو منتخب شورای شهر پنجم با بیان این که توهین به اعضای شورا، توهین به مردم است، گفت: اعضای شورا نماینده مردم هستند و باید نظارت همیشگی بر مدیران شهری داشته باشند، چرا که این نظارت ضامن جلوگیری از انحرافات، فساد و مشکلات عملکردی است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است