Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:12:59 GMT

دستگیری یک قصاب با 450 کیلو گوشت الاغ!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۳۸۱۸۹

دستگیری یک قصاب با 450 کیلو گوشت الاغ!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، صادقی گفت: در بازرسی از یک مغازه قصابی در چنارشاهیجان شهرستان کازرون در استان فارس، بیش از 450 کیلوگرم گوشت الاغ کشف شد.

وی گفت: ماموران بخش انتظامی چنارشاهیجان قصاب یاد شده را دستگیر کرده و به همراه گوشت الاغ کشف شده تحویل مقام قضائی دادند.

فرمانده انتظامی بخش چنارشاهیجان از مردم درخواست کرد که اگر از این قصاب شکایت دارند به کلانتری این بخش مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر از نظارت بهداشتی دامپزشکی بر تولید بیش از ۴۳ هزار کیلوگرم گوشت سالم و بهداشتی قرمز و ۷۰۰ تن گوشت مرغ کشتار روز در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ایام نوروز خبر داد.

سعید خانزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ایام نوروز  و ماه مبارک رمضان، کارشناسان و بازرسان بهداشتی این مجموعه بر تولید و استحصال بیش از ۴۳ هزار کیلوگرم گوشت سالم و بهداشتی قرمز و ۷۰۰ تن گوشت مرغ کشتار روز نظارت بهداشتی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ابتدای ماه مبارک رمضان که آغاز شده، بیش از ۱۴۰ بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تاکنون صورت گرفته است.

خانزاده اظهار کرد: در این بازدیدهای بهداشتی از ۱۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تاکنون بالغ‌بر ۲۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی توسط کارشناسان این شبکه ضبط شد که برابر دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور معدوم‌سازی و از چرخه مصرف انسانی حذف گردید.

به گفته وی در این بازه زمانی بیش از ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز و بیش از ۷۰۰ تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارگاه‌های دام و طیور این شهرستان تحت نظارت‌های شرعی و بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان تولید و وارد بازار مصرف شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها توسط ۴ ناظر بهداشتی ثابت و ۲ ناظر شرعی در کشتارگاه انجام شده است، از فعالیت یک اکیپ ثابت و ۳ اکیپ سیار خبر داد و گفت: طی این مدت توسط ناظران بهداشتی ۱۴۰ بازدید انجام شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر تأکید کرد: همشهریان گرامی هنگام خرید مواد پروتئینی به تاریخ تولید و انقضای فرآورده توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را فقط از مراکز مجاز که تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی تولید می‌شوند خریداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به شبکه دامپزشکی کاشمر گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص ماجرای کشف گوشت الاغ در یک هتل مشهد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • از منتفی شدن جمع آوری پل حافظ تا قیمت نجومی شیر الاغ
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟