Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های ۴ وزن دوم مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه درحال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های 4 وزن دوم مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی 2017 فرانسه همچنان ادامه دارد که در یکی از مهم‌ترین کشتی‌ها کمیل قاسمی نایب قهرمان المپیک ریو مقابل یدالله محبی با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی دیگر از کشتی‌های مهم مسعود اسماعیل‌پور با نتیجه 2 بر یک مقابل بهنام احسان‌پور در وزن ٦١ کیلوگرم به برتری رسید.

انتهای پیام/

R35366/P1435/S3,29/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم