Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزجمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، ترافیک نیمه سنگین درمحورشمال به جنوب محور کرج-چالوس(محدوده های مرزن آباد, پل زنگوله، دزدبن و چلاو)، باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(محدوده پل فردیس تا پل کلاک) و استان اردبیل(محورهای اردبیل-سراب و محور سرعین-اردبیل) مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، هم اکنون بارش باران دراستان مازندران(محور بهشهر) مشاهده می شود و سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
پلیس راهورهمچنین محورهای مسدود را محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور ایلام - مهران در استان ایلام اعلام کرد.
همچنین محورهای دارای محدودیت در کشور به شرح زیر است:
آزاد راه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور 96 محدوده عوارضی تا کیلومتر 12،5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج - چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا 20 شهریور 96 محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان -کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت تا 20 شهریور 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه قم به تهران از تاریخ 16 اردیبهشت تا 31 مرداد 96 محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور بوئین زهرا - اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد -ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت - کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 از تاریخ 16 خرداد تا 20 شهریور 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور دیزین - شمشک کیلومتر صفر تا 21 از تاریخ 27 خرداد تا سوم آبان ماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 18:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می گردد.
محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران از ساعت06:00 تا 18:00 مورخ 17 تیرماه تا 21تیرماه 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روز چهارشنبه ساعت06:00 تا 12:00 به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.
اجتمام*1724* 7268
تنظیم: مهناز بیرانوند * انتشار: حسین فتح الهی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا دهشاد و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- رباط پشت بادام - بیاضه

۷- گلشن - سراوان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، بعضی نقاط کرمان و جنوب یزد، ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه این شرایط در ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد و در ایلام کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی منجر به بارش می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور ورزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 748304

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال