Web Analytics Made Easy - Statcounter


بندرترکمن – هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در هفته دوم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در هفت دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۸۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب شلیک زودتر از خط پایان گذشت و قربان محمد اودک با اسب بلیزینگ هووس و پیمان قلرعطا با اسب پرگار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر بود که نورمحمد بهادر با اسب شاه سوین عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب آیدینا و عبدالرحیم آرمیده با اسب چه گوارا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب هیدروژن موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب مشکل و آرمین آق آتابای با اسب مبارک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر شکل گرفت که ستار مهرانی با اسب بای بای زودتر از خط پایان عبور کرد و نورمحمد بهادر با اسب عالم ناب و آق اویلی بشگرد با اسب پاراکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب صحرا ناز نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و طاهر گوگ نژاد با اسب امیر شا و یعقوب انفاس با اسب جقال بیک نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابراهیم قره داشلی با اسب تابنده موفق به کسب مقام اول شد و امان محمد قلرعطا با اسب رعنا و پیمان قلرعطا با اسب سامرسا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب پلایت هورس موفق به کسب مقام نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب آلکس و آق اویلی بشگرد با اسب مه وش به ترتیب دوم و سوم شدند.

نورمحمد بهادر بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، نورمحمد بهادر با کسب دو مقام نخست، بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، آرمین آق آتابای یک مقام نخست، دو مقام دوم و یک مقام سوم به دست آورد، پیمان قلرعطا یک مقام نخست و یک مقام سوم کسب کرد و محمد خوجملی، ستار مهرانی و ابراهیم قره داشلی هر کدام صاحب یک مقام نخست شدند.

لازم به ذکر است؛ هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن جمعه ۲۳ تیرماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود