Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دکوراسيون براي حمام اما اينکه آنها را به شکل منظم و با فواصل معيني چيدمان کنيم يک چيز است و توجه به اينکه وسايلي هستند که هرروز مورد استفاده قرار مي گيرند نيز چيز ديگري است.
دکوراسيون براي حمامدکوراسيون براي حمام ، اغلب حمام ها پر اند از خمير دندان هاي نيمه استفاده شده و لوازم آرايش بدون نظمي که کنار يکديگر چيده شده اند؛ بنابراين هيچ کس از چنين شرايطي راضي نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اينکه آنها را به شکل منظم و با فواصل معيني چيدمان کنيم يک چيز است و توجه به اينکه وسايلي هستند که هرروز مورد استفاده قرار مي گيرند نيز چيز ديگري است. در اين مطلب راهکارهاي ساده اي را در اختيار شما قرار خواهيم داد تا با کمک آنها بتوانيد دکوراسيون حمام خود را از هرج و مرج درآورده و از وسايل خود بهتر و راحت تر استفاده کنيد.
1. مرتب کردن دکوراسيون حماممرتب کردن حمام و سرويس بهداشتي به شکل روزانه کليدِ داشتن ،
يک دکوراسيون بسيار منظم به حساب مي آيد.
اگر سعي کنيد مانند مسواک زدن در طي روز که برايتان عادت شده،
به اين روال نيز عادت کنيد قطعا به نظرتان کار سختي نخواهد آمد.
با همان سرعتي که مسواک زدن را به اتمام مي رسانيد، نگاهي به اطراف،
وان و دوش حمام خود انداخته و زباله ها و وسايلي که به دردتان نمي خورد را به سطل آشغال بيندازيد.
سعي کنيد وسايلي مثل فنجان قهوه خود را که به حمام شما تعلقي ندارد،
برداشته و آنجا را مرتب تر نماييد.دکوراسيون براي حمام
2. هرکس سيني خودش را داشته باشد!شلختگي و نامنظمي روشويي حمام جزء مشکلات رايجي است که در بسياري از خانه ها ديده مي شود.
اين مسئله در زماني اتفاق مي افتد که هرکس وسايل و لوازم آرايشي و بهداشتي مورد استفاده خود را در همان جا رها مي کند.اين اتفاق تا زماني پيش مي رود که تقريبا تمامي سطح روشويي پر شده و پيدا کردن وسيله اي از بين تمام آنها تقريبا کار غير ممکني به حساب مي آيد،اما اگر هرفردي سيني مختص به خود داشته باشد مي تواند به شکل روزانه آن را مرتب کرده و از شلخگي دکوراسيون حمام جلوگيري کند.با اين کار بدون قضاوت هيچ کسي و بسيار راحت تر هم مي توانيد از فضايي که در اختيار داريد استفاده کنيد.
مزيت ديگري که استفاده از سيني به همراه خواهد داشت،
اين است که شما براي قرار دادن وسايل خود محدوديت فضايي داريد؛
بنابراين آن را شلوغ و بي نظم نخواهيد کرد.دکوراسيون براي حمام
هم چنين در زماني که بخواهيد آن را شستشو دهيد به راحتي مي توانيد آن را برداشته و به آساني تميز کنيد.
3. قفسه بندي وسايل شخصي در دکوراسيون حماماگر روشويي حمام شما فضاي کوچکي دارد و مجبور هستيد از قسمت هاي ديگري از دکوراسيون حمام خود براي قرار دادن وسايلتان استفاده کنيد،
به جاي اين کار مي توانيد از قفسه هايي بهره بگيريد.
هر يک از طبقات اين قفسه ها مي تواند به يکي از اعضاي خانواده اختصاص يابد تا به راحتي لوازم خود را در آن قرار دهد.
4.فضايي را به وسايلي اختصاص دهيد که کمتر از آنها استفاده مي کنيدقطعا شما هم در دکوراسيون حمام خود به دنبال فضايي هستيد تا وسايلي را که شايد به طور روزمره مورد استفاده تان نيست، قرار دهيد.
شما مي توانيد در حمام ايده آل خود کمد و يا قفسه هايي داشته باشيد،
اما علاوه بر اين مي توانيد از ظروف و يا محفظه هاي ديگري نيز براي قرارگيري وسايلي که به طور روزانه مورد استفاده نيستند، بهره بگيريد. براي مثال:
• مي توانيد برس و اپليکاتورهاي لوازم آرايش خود را به صورت مجزا در شيشه مربا و يا ليواني قرار دهيد.
• با قرار دادن لاک هاي خود درون ظرفي شيشه اي،
انتخاب آنها را براي خودتان آسان تر کنيد.دکوراسيون براي حمام
• وسايل مربوط به موهاي خود را درون ظروفي درپوشيده قرار دهيد.
• محصولات آرايشي و مراقبت از پوست خود را نيز در کيسه هاي زيپ دار بگذاريد.
5. وسايل شخصي روزانه حمام را نگه داريد!با خودتان صادق باشيد و فقط وسايل و ضروريات روزانه خود را در حمام نگهداري کنيد.
وسايل اضافه تري مثل اسکراب هاي خاص و يا ماسک هاي صورت را مي توان در محفظه و ظروفي که در قفسه هايتان قرار داده ايد بچينيد. کليد اين کار آن است که هر وقتي که از اين وسايل استفاده کرديد آنها را به محفظه هايي که به آن تعلق دارند بازگردانيد.
اگر فکر مي کنيد که انجام اين کار را فراموش خواهيد کرد،
آن را در زماني که به صورت روزانه حمام خود را مرتب مي کنيد، انجام دهيد.
6. راه حل وسايل باقي مانده در زير روشويي در دکوراسيون حمامبا قرار دادن چند سطل در زير سطح روشويي خود از شلوغ و شلخته شدن آن جلوگيري کرده و حتي فضايي نيز براي قرار دادن وسايل خود در نظر بگيريد. مي توانيد براي اطمينان خاطر از اينکه اين ظروف و سطل ها بر اثر رطوبت آسيب نبينند از جنس پلاستيک استفاده کرده و از هر سطل بر اساس طبقه بندي هاي منظمي استفاده کنيد.
7. وسايل برقي حمام را کجا بگذاريم؟سشوار ، دستگاه فر مو و ديگر لوازم برقي از اين دست به خودي خود فضاي بسيار زيادي را اشغال مي کنند.
با وجود شلوغي و پراکندگي هايي که از اين وسايل به جا مي ماند قطعا حمام شما نيز بسيار شلخته و نامرتب جلوه خواهد داد.
پيشنهاد ما براي شما اين است که اين پراکندگي ها را به حداقل رسانده و با قرار دادن وسايل برقي در فضا و محفظه اي مختص به خود و از جنسي که از حرارت آنها آسيبي نبيند،
سردرگمي خودتان را به حداقل برسانيد.
8. محفظه اي هم قد فرزندانمان در دکوراسيون حمام و سرويس بهداشتياينکه فرزندان خود را به شکل مرتب و با روال منظمي با نظم و ترتيب آشنا کنيد ؛
قطعا در درازمدت نتايج بسياري خوبي به همراه خواهد داشت.
معمولا کودکان به کمک کردن علاقه زيادي دارند؛
بنابراين با قرار دادن سبدي در فضايي که با قد و ارتفاع آنها برابري کند،
از فرزندان خود بخواهيد که حوله، وسايل و اسباب بازي هاي حمام خود را در آنجا قرار دهند.
9. خشکشويي کوچک خود را فراموش نکنيد!اين کار نه تنها براي آموزش دادن به کودکان مفيد است،
بلکه کار شما را هم آسان تر مي کند،
چراکه به راحتي مي توانيد حوله و يا لباسي را که به زمين مي افتد و يا کثيف مي شود را به سرعت شستشو داده و تميز کنيد.
اگر هم در دکوراسيون حمام کوچک خود، فضاي کافي براي اختصاص دادن به اين کار را نداريد،
مي توانيد نزديک ترين قسمت ممکن را به اين منظور در نظر بگيريد؛
مثلا جايي نزديک به کمد لباس ها و يا بيرون در.دکوراسيون براي حمام
10. به وسايل مورد علاقه خود نيز توجه کنيدبه اين مسئله توجه داشته باشيد که کداميک از وسايل براي شما ،
اعضاي خانوده تان کارايي مناسبي دارد و کداميک بدون استفاده است و علاقه اي هم به آن نداريد؛
بنابراين سعي کنيد که هيچ وسيله اضافي در دکوراسيون حمام خود نگهداري نکنيد.
اگر هم چيزي که مورد علاقه تان است را در دکوراسيون خود حفظ داريد،
دقت نماييد که فضاي حمام و دکوراسيون را نامنظم و شلوغ نکرده باشد.دکوراسيون براي حمام


اکا ايران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر آنلاین، دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم. فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید. سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کد خبر 846553 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها سلامت خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی