Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: دو هزار و 973 نفر از این داوطلبان زن و یک هزار و 952 نفر نیز مرد هستند.

محمد الماسی، با اشاره به‌ رقابت داوطلبان چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه گفت: آنها در چهار نوبت صبح و عصر همزمان با حوزه های امتحانی سراسر کشور شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، رقابت 657 داوطلب آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه در دانشگاه کاشان همزمان با سراسر کشور را یادآورشد و گفت: نفر از این تعداد220 داوطلب زن و 437 داوطلب مرد هستند.

به‌گفته‌وی، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر نیز با حضور یک هزار و 101داوطلب (708 داوطلب زن و 393 داوطلب مرد) عصر پنجشنبه پانزدهم تیرماه و آزمون گروه علوم انسانی و گروه آزمایشی هنر نیز با شرکت 545 داوطلب( 367 زن و 178 مرد) برگزار شد.

الماسی، بیشترین رقابت کنکور سراسری 96 را مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی ذکر کرد و افزود: در این آزمون که صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان برگزار شد یک هزار و 925 داوطلب، یک هزار و 221 زن و 704 داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 697 داوطلب (457 زن و 240 داوطلب مرد) عصر روز جمعه شانزدهم تیرماه دراین دانشگاه برگزار شد.

به‌گفته‌وی، با فراهم کردن تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه کاشان امسال حدود 150 نفر عوامل اجرایی، کارکنان انتظامات، حراست،عوامل پشتیبانی، خدمات و تاسیسات این دانشگاه شرکت داشتند.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری