Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ايران با انتشار اطلاعيه‌اي، شروع مراحل صدور برگ حمايت تحصيلی برای سه گروه مشمول اين طرح را از ٩٦/٠٤/١٨ در دفاتر كفالت اعلام نموده است.

متن اطلاعيه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران به شرح زیر است:

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور به اطلاع می رساند که ثبت نام از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از تاریخ ١٨ تير ماه ١٣٩٦ شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا سرپرستان خانوار می‌توانند برای دریافت برگه حمایت تحصیلی به همراه فرزند لازم التعلیم خود به یکی از دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی در استان یا شهرستان محل سکونت مراجعه و نسبت به فرزندان لازم التعلیم خود اقدام نمایند.

مشمولین طرح ثبت نام در مدارس:

مشمولین طرح ثبت نام برای اخذ برگه حمایت تحصیلی به سه گروه ذیل تقسیم بندی می گردند:

گروه اول: دانش آموزانی که در سنوات گذشته برگه حمایت تحصیلی دریافت نموده اند،لازم است از تاریخ ١٨ تير ماه تا تاریخ ١٥ مرداد ماه سال جاري به دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی که در سال گذشته مراجعه نموده اند مراجعه و نسبت به تجدید برگه حمایت تحصیلی خود اقدام نمایند.

گروه دوم: کسانی که در طرح ساماندهی و سرشماری غیر مجازین شرکت نموده و رسید مربوطه را در دست دارند می توانند از تاریخ ١٨ تير لغايت ١٥ مرداد به دفتر کفالت و اقامت اتباع خارجی که پرونده دارند مراجعه و معرفی نامه سنجش سلامت اخذ و پس از انجام آزمایشات مربوطه سلامت و با ارائه برگه آزمایش نسبت به دریافت برگه حمایت تحصیلی اقدام نمایند.

گروه سوم: کسانی که هیچ گونه مدرک اقامتی در اختیار ندارند، می توانند از تاریخ ٢٠ تير ماه تا تاريخ ٣١ تير ١٣٩٦ جهت ثبت نام فرزندان لازم التعلیم خود به دفاتر کفالت و اقامت اتباع خارجی مراجعه و نسبت به تعیین نوبت و اخذ معرفی نامه سنجش سلامت و متعاقب آن و پس از انجام آزمایشات مربوطه برگه حمایت تحصیلی دریافت نمایند.

انتهای پیام/

ثبت نام از فرزندان اتباع فاقد مدرک هویتی در مدارس ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، اما به‌دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا پایان خرداد ادامه دارد. 

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیرماه باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا