Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس را به دلیل تغییر غیرمجاز در سیستم انتقال قدرت خودرویش پیش از گرندپری اتریش جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری گرندپری نهم فصل در اتریش، فدراسیون جهانی اتومبیرانی (FIA)، لوئیز همیلتون راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس را به دلیل عوض کردن گیربکس خودروش جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها بدون اینکه به مسئولان اطلاع دهد سیستم انتقال قدرت خودروی خود را تغییر داده است و حالا او باید 5 خط عقب‌تر از جایگاهی که در دور تعیین خط کسب می‌کند، مسابقه اصلی را آغاز کند. این در حالیست که او در هر دو دور تمرینی روز جمعه بهترین عملکرد را در میان تمام رانندگان داشت.

جریمه همیلتون بدان معناست که او در بهترین حالت مسابقه اصلی که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود را در رده ششم آغاز خواهد کرد.

طبق قوانین مرسدس پیش از انجام شش مسابقه متوالی نمی‌توانست تغییری در خودرویش به وجود آورد اما این تیم در گرندپری قبلی در باکو مجبور به اعمال این تغییر در خودروی همیلتون شد که این موضوع روز جمعه توسط مسئولان برگزاری رقابت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و متعاقب آن برای راننده انگلیسی خودروساز آلمانی جریمه‌ای در نظر گرفته شد.

بعد از برگزاری 8 گرند پری از فصل جاری رقابت‌های فرمول یک، همیلتون با 14 امتیاز فاصله نسبت به سباستین فتل، راننده آلمان تیم فراری در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!