Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@03:18:02 GMT

ناوگان خط کشتیرانی کره توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۴۳۹۲۸

ناوگان خط کشتیرانی کره توسعه می یابد

تین‌نیوز |

خط شرکت کشتیرانی کرۀ جنوبی موسوم به SM Line تا پایان سال جاری میلادی 9 فروند شناور به ناوگان خود اضافه می کند.

به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از مدیران خط کشتیرانی SM Line کرۀ جنوبی، این شرکت با هدف توسعۀ ناوگان خود 9 فروند شناور را برای فعالیت در مسیرهای جدید درون آسیایی و فراسوی اقیانوس آرام به ناوگان اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بر اساس این گزارش و به موجب قیمت نسبتاً پایین شناورها، این شرکت پنج و چهار فروند شناور کانتینری به ترتیب به ظرفیت هشت هزار و 500 و پنج هزار TEU را در ناوگان خود به کار خواهد گرفت. بر همین اساس، کانتینرها با ظرفیت هشت هزار و 500 TEU در مسیر شمال غربی اقیانوس آرام و شناورهای کانتینری دیگر در خدمات جدید کرانۀ شرقی آمریکا و از سال 2018 میلادی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. شرکت انتظار دارد میزان درآمد در سال جاری میلادی به 380 میلیون دلار برسد این درحالی است که درآمد هدف در سال 2018 میلادی 800 میلیون دلار درنظر گرفته شده است.
شایان ذکر است، با خرید 9 شناور کانتینری تعداد کل شناورهای ناوگان خط کشتیرانی SM Line به 26 فروند می رسد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد

بهرام عین اللهی در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط استادان برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان