Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:54:32 GMT

سپرده گذاران به توصیه هاى بانک مرکزى توجه کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۴۴۲۶۵

سپرده گذاران به توصیه هاى بانک مرکزى توجه کنند

پول‌نیوز - رئیس شوراى هماهنگى مدیران عامل بانک هاى دولتى بیان داشت: وضعیت همه بانک ها و مؤسسات مجوز دار از شرایط بسیار مطلوبى برخوردار است و لذا مردم به برخى از شایعات که در جهت تخریب اعتماد مردم به نظام بانکى کشور صورت مى گیرد، توجه نکنند چون بانک هاى کشور از اعتبار و اعتماد بالایى برخوردار هستند .

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران ابراز داشت: از سپرده گذاران بانک ها و مؤسسات مالى درخواست داریم ضمن حفظ آرامش ، به توصیه هاى منطقى بانک مرکزى توجه کرده و به آن عمل کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شوراى هماهنگى مدیران عامل بانک هاى دولتى در پاسخ به سؤالى در خصوص حمایت از طرح هاى تولیدى و اقتصاد مقاومتى گفت: عملکرد بانک هاى دولتى و نیمه خصوصى در ارتباط با اقتصاد مقاومتى در سال ١٣٩٥ بسیار درخشان و تأثیرگذار بوده به نحوى که بارها رئیس جمهور محترم ، معاون اول محترم رئیس جمهور ، وزیرمحترم اقتصادى و دارایى و وزراى مرتبط با تولید و همچنین رئیس کل محترم بانک مرکزى از عملکرد این بانک هادرحمایت ازتولیدات داخلى قدردانى کرده اند .

وی افزود: در سال ١٣٩٥ بانک هاى دولتى و نیمه خصوصى با پرداخت مبلغ بیش از ١٧ هزار میلیارد تومان به تعداد بیش از ٢٥ هزار واحد تولیدى در کشور ، ظرفیت تولید و اشتغالزایى این واحدها را افزایش داده اند و اکنون نیز همه ما مصمم هستیم تا در راستاى فرمایش مقام معظم رهبرى که امسال را نیز سال اقتصاد مقاومتى با رویکرد تولید و اشتغال نامگذارى فرموده اند و همچنین در راستاى دستورات و تأکیدات رئیس جمهور محترم ، معاون اول محترم و دولت تدبیر و امید بیش از سال گذشته از واحدهاى تولیدى بویژه از واحدهاى نیمه تمام حمایت همه جانبه داشته باشیم تا به امید خدا در پایان سال ١٣٩٦ نیز کارنامه و عملکردى بهتر از سال قبل داشته باشیم .

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست