Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:30:59 GMT

عکس/ پپ گواردیولا در حال گلف بازی کردن

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۴۴۶۰۶

پپ گواردیولا در حال گلف بازی کردن

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سیلوا با منچسترسیتی در تابستان سال 2026 به پایان خواهد رسید و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در دو سال آینده به گوش برسد. 

این بازیکن نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های سیتی در چند فصل اخیر ایفا کرده است و رابطه بسیار خوبی هم با گواردیولا دارد. سرمربی سیتی چند روز قبل مدعی شده بود که دوست ندارد او را از دست بدهد و روی حفظ او در این باشگاه در چند فصل آینده تاکید کرده بود.

اما به نظر می‌رسد که ایده ترک سیتی و پیوستن به بنفیکا برای این ستاره پرتغالی بسیار جدی است. این در حالی است که او پیشنهادهایی از سوی بارسلونا و لیگ عربستان هم داشت اما آنها را نپذیرفت ولی پیش‌بینی می‌شود که به صورت جدی به حضور دوباره در لیگ پرتغال فکر کند. 

سیلوا در گفتگو با نشریه پرتغالی SIC در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« چقدر از بازگشت به این کشور دور هستم؟ فکر کنم مردم از این سوال خسته شده باشند چون برای مدتی طولانی است که همیشه این سوال مطرح بوده است. 

من اطمینان دارم که بازخواهم گشت. نمی‌دانم چه زمانی، مشخص کردن بازه زمانی برای این اتفاق دشوار است. نمی‌توانم بگویم در عرص دو یا سه سال آینده یا شاید حتی سال بعد. اما بارها پیش از این گفته بودم و فکر می‌کنم مردم از شنیدن این جمله خسته شده‌اند که هدف زندگی حرفه‌ای و شخصی من بدون هیچ تردیدی این است که به بنفیکا برگردم.»

دیگر خبرها

  • نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!
  • تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی
  • دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند
  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند
  • گواردیولا: بردن این نیوکسل شیرینی خاصی دارد!
  • گواردیولا: تاثیر بلینگام در رئال مادرید بسیار زیاد بوده است؛ آنها تیمی متفاوت‌تر از فصل گذشته هستند
  • واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • به زانو در آوردن قهرمان: غولی که گواردیولا ساخته