Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: بعد از اینکه متوجه شدیم بازیگر نمایش لامبورگینی خواننده بوده با دفتر موسیقی تماس داشتیم و اعلام کردیم که اگر محدودیتی هست اعمال کنند. مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص حاشیه‌های بوجود آمده درباره حضور یک خواننده زیرزمینی در نمایش "لامبورگینی" گفت: ساز و کار صدور مجوز برای آثار نمایشی و کنسرت‌های موسیقی با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یک اثر نمایشی در ابتدا نمایشنامه بازخوانی و سپس بازبینی شده و در صورت نبود مشکلات، مجوزش برای اجرا صادر می‌شود.
وی در همین راستا ادامه داد: در صورتی که نهادهای مسئول محدودیتی را برای بازی و یا حوزه‌های اجرایی صادر و اعلام نکرده باشند ما محدودیت خاصی را به جز مقررات متداول برای اجرای یک نمایش وارد نمی‌کنیم.
مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در خصوص حضور خواننده زیرزمینی در نمایش لامبورگینی تصریح کرد: در مورد حضور این خواننده در نمایش لامبورگینی هم هیچ گونه محدودیتی به مرکز اعلام نشده و این نمایش تمامی مراحل را به صورت کامل برای اخذ مجوز پشت سر گذاشته است. نام این خواننده هم جزو بازیگران نمایش لامبورگینی به ما اعلام شده و صحبتی از خوانندگی در اثر نیست.

وی در همین مورد تاکید کرد: شاید در اولین بازتاب خبری مردم فکر کنند که کنسرتی خواهند دید اما در بازبینی نمایش هم زیر نظر افراد تایید شده شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد خاصی مبنی بر این اتفاق دیده نشد.
شفیعی درباره برخی حاشیه‌ها بعد از تبلیغات این اثر خاطرنشان کرد: بعد از اینکه متوجه شدیم که این بازیگر خواننده بوده با دفتر موسیقی تماس داشتیم و اعلام کردیم که اگر محدودیتی هست اعمال کنند. هنوز نامه کتبی از دفتر دریافت نکردیم اما شنیدم طی مصاحبه‌ای گفتند که این خواننده محدودیت دارد. اگر از سوی دفتر و نهاد موسیقی محدودیتی باشد و اعلام شود قطعاً سازوکار معاونت هنری سازوکار واحدی است و این محدودیت اعمال می‌شود. در غیر این صورت در حوزه نمایش ایرادی بر اجرای لامبورگینی وارد نیست.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن