Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بخیتاری از کسب رتبه دوم اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه فعالیتهای سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۳۹۵ خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ، قاسم قاسمی ده چشمه با اعلام این خبر تصریح کرد : اجرای قانون زمین شهری، تدوین برنامه های بخش مسکن و بسترسازی برای اجرای این برنامه ها ، پیگیری اجرای پروژه های مسکن مهر، اعمال تصدی حقوق مالکیت نسبت ‌به اراضی و املاک دولتی در اختیاراز قبیل شناسایی، حفاظت و پیگیری رفع تصرفات از اراضی ملی، نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع، تفکیک و واگذاری املاک مذکور بر اساس سیاستها و قوانین ابلاغی از جمله معیارهای این ارزشیابی بوده که اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری دربین ۳۴ اداره کل سطح کشور رتبه دوم را دراین زمینه کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی ده چشمه ادامه افزود: سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی وظیفه تدوین سیاست ها و برنامه های کلان زمین و مسکن کشور را برعهده دارد که در استانها اجرای این برنامه ها به عهده ادارات کل راه و شهرسازی می باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد