Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس دیوان محاسبات کشور، توقف اخذ ١٠ ریالی از پیامک برای واریز به خزانه که در بخش درآمدی بودجه پیش بینی شده را تخلف ذکر کرد.عادل آذر، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اضافه دریافت ١٠ ریالی پیامک و بررسی آن در دیوان محاسبات، گفت: از آنجا که این اقدام در قانون بودجه ردیف درآمدی دارد، لذا دیوان محاسبات اصرار به اجرای این حکم قانونی دارد و این مبلغ باید حتما دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دیوان محاسبات با بیان اینکه اختلاف نظری درباره دریافت یا عدم دریافت این مبلغ ١٠ ریالی از پیامک وجود دارد، افزود: گویا برخی نهادهای دیگر اظهار داشته اند که چون احکام و ردیف های هزینه ای این درآمد مشخص نبوده این اقدام دریافت ١٠ ریالی باید متوقف شود.

درآمد را به بهانه مشخص نبودن هزینه نمی توان متوقف کرد

وی ادامه داد: دیوان محاسبات بودجه را دو بخش دیده و حکم درآمد و هزینه را جدا می بیند، براساس برخی شنیده ها دریافت این مبلغ متوقف شده که به هیچ وجه نباید متوقف شود و اگر این اتفاق بیفتد از نظر دیوان محاسبات تخلف محسوب شده و رخ داده است.

عادل آذر با بیان اینکه حسابرس های دیوان محاسبات هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستند، یادآور شد: اگر هزینه ای برای این بخش تعریف نشده به عنوان درآمدهای دولت محسوب می شود و نمی توان درآمد دولت را به این دلیل که هزینه آن مشخص نشده متوقف کرد.

رییس دیوان محاسبات کشور، با بیان اینکه براساس قانون باید قانون بودجه اجرا شود و در غیر اینصورت تخلف محسوب می شود، تصریح کرد: احکام دائمی کشور می گوید آنچه که در قانون بودجه مشخص شده حکم قطعی بود حال می توان در برابر آن ردیف هزینه پیش بینی کرده یا پیش بینی نکرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳