Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاه در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: همانطور که می دانید گسترش در بخش خصوصی اداره می شود برای همین نمی توانیم پولهای هنگفت برای خرید بازیکنان بپرازیم.
او ادامه داد: ما باید به جیب خودمان نگاه کنیم و بر همین اساس هم تیم ببندیم. باید سعی کنیم که در لیگ تیم مان پایین تر از رده فصل گذشته اش، نیاید و بر اساس اقتصاد مقاومتی پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم از جوانها بیشتر استفاده کنیم و تیم ما یک پوست اندازی کرده است.
مدیرعامل گسترش با اشاره به اینکه در ایران در چند پست ضعف وجود دارد، گفت: طبق بررسی هایی که انجام دادیم در ایران در سه پست دفاع وسط، گل زن و حتی تا حدود زیادی در پست دروازه بان، مشکل داریم. یک بار از من پرسیده بودند که شما دغدغه جذب مربی نداری پاسخ دادم که من از این بابت ناراحت نیستم چون مربی زیاد هست ولی بازیکن کم داریم.
نصیرزاده در پاسخ به این سوال که لوکا بوناچیچ در فوتبال ایران به عنوان مربی خوب ولی بد اخلاق شناخته می شود، گفت: لوکا مربی متعصبی است و بد اخلاق بودنش هم به همین تعصبی که دارد باز می گردد. ولی بنویسید که بوناچیچ دیگرآن مربی سابق نیست.
مدیر عامل گسترش فولاد با اشاره به اینکه بازیکنان ایرانی گران قیمت هستند، افزود: این ارقام نجومی که در لیگ می شنوید برای بازیکنان درجه یک است که شاید در فوتبال ایران تعداد آنها به 10 نفر هم نمی رسد. به هر حال در بعضی از پست ها مخصوصا دروازه بان و خط دفاع نمی توان ریسک کرد و تیم بی ستاره بست. البته بازیکن خارجی ارزان تر از بازیکن داخلی است و مجبور شدیم چند بازیکن خارجی هم به گسترش اضافه کنیم.
607

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها