Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب صوتی «بار دیگر شهری که دوستش می‌داشتم» به عنوان  پرمخاطب ترین اثر زنده یاد نادر ابراهیمی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه نوین کتاب گویا، به مناسبت هشتادمین سال تولیدنادر ابراهیمی، کتاب صوتی «بار دیگر، شهری که دوست می داشتم» به همت نوین کتاب گویا منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب، سومین اثر از نادر ابراهیمی پس از «یک عاشقانه ی آرام» و «چهل نامه ی کوتاه به همسرم» است که در قالب کتاب گویا منتشر شده است. در این اثر «پیام دهکردی» به مانند دو کتاب صوتی قبلی نادر ابراهیمی

گویندگی و خوانش کتاب را بر عهده داشته و موسیقی آن را این بار کارن همایون فر ساخته است.

مراسم بزرگداشت نادر ابراهیمی و رونمایی از کتاب صوتی «بار دیگر، شهری که دوست می داشتم» روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۷ با حضور داریوش ارجمند، محمد صالح اعلا و پیام دهکردی و دیگر عوامل تولید آن در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران، واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"

کتاب "عملکرد شرکت‌های دولتی" که مربوط به شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی است، امروز توسط مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد عنبری مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، در نشست خبری رونمایی از کتاب عملکرد شرکت‌های دولتی گفت: این کتاب در سه نسخه با نام‌های نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی، نگاهی اجمالی به عملکرد شرکت‌های دولتی و عملکرد شرکت‌های دولتی در یک نگاه منتشر شده است.

وی افزود: همچنین امروز صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی در سامانه مربوط به شرکت‌های دولتی بارگذاری می‌شود و عموم مردم می‌توانند آن را ملاحظه کنند.

 

صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی با دستور رئیس جمهور و پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار منتشر شد و به گفته بسیاری از کارشناسان از تاریکخانه بودجه‌ای خارج شد.

 

این کتاب با هدف فهم بیشتر صورت‌های مالی و ارائه تصویری از عملکرد شرکت‌های دولتی اصلی و مادر تخصصی در طی یک دوره ۵ ساله، منتشر شده است. 

 

کتاب نگاهی به عملکرد شرکتهای دولتی، شامل اطلاعات هویتی تمام شرکت‌های دولتی اصلی و مادر تخصصی در کنار مهمترین اقلام و نسبت‌های مالی استخراج و محاسبه شده از صورت‌های مالی این شرکت‌ها است. شاخص‌های مالی مندرج در این کتاب، هم به صورت تفکیک شده برای هر شرکت و هم به صورت مقایسه آماری ۵ ساله ارایه گردیده تا تصویر کامل‌تر و واضح‌تری از شرکت‌های دولتی نسل اول که دولت سهامدار مستقیم آن‌ها بوده است، ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • آلودگی صوتی؛ بلای جان شهرها
  • راهکارهای مبارزه با آلودگی صوتی در شهرها
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد