Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محسن صالحی نیا امروز شنبه در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در این خصوص گفت: هنوز قرارداد این مهم برای تولید خودرو امضا نشده، هرچند ممکن است تاکنون قرارداد فیمابین نمایندگان رسمی شان به امضا رسیده باشد.
وی تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع، دو شرکت به تولید مشترک در عرصه خودروی سواری خواهند پرداخت که از دستاوردهای برجام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** غول خودروسازی جهان با «ماموت خودرو» به ایران آمد
روابط عمومی شرکت فولکس واگن نیز امروز در گزارشی از آمدن این خودروساز بزرگ آلمان به ایران خبر داد و نوشت: غول خودروسازی جهان با ماموت خودرو به ایران آمد.
بر اساس این گزاش فولکس واگن که سال گذشته به عنوان برترین تولیدکننده خودرویی جهان شناخته شده است، از طریق نماینده رسمی خود، شرکت ماموت خودرو در ایران آغاز به فعالیت کرد.
ماموت خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس ‌واگن در ایران را بر عهده دارد. این شرکت از ماه آینده با دو مدل از خودروهای پرفروش فولکس ‌واگن آغاز به کار می کند سپس برای تامین نظر طیف وسیعی از سلایق مشتریان، به سراغ محصولات دیگر این برند آلمانی خواهد رفت.
به گفته «آندرس سانت ینسن» مدیر پروژه بازار ایران، با بازگشت فولکس واگن به ایران و ارایه آخرین مدل محصولات فولکس به مشتریان ایرانی، روابط بین المللی خود را بیشتر از قبل تقویت می کنیم.
به گفته «مهرزاد فردوس» عضو هیات مدیره و رئیس گروه ماموت نیز بازار خودروی ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است.
وی افزود: راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و غیره از نگرانی‌های مردم ایران در این حوزه است.
به گفته فردوس، این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو و حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ی حمل و نقل شده است.
گفتنی است با درج نام شرکت «ماموت خودرو» در سایت شرکت فولکس واگن به طور رسمی این شرکت به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی شد و در روزهای گذشته خبرگزاری های معتبر جهان این رخداد را پوشش و تحلیل کردند.
شایان ذکر است دسترسی به اطلاعات بیشتر از این پس از طریق آدرس www.volkswagen.ir امکان پذیر است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است

آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی درباره ابعاد کشتار غیرنظامیان و تخریب‌ها در غزه توسط رژیم صهیونیستی در نشست پارلمان اروپا بیان داشت: «می‌توانیم بگوییم بیش از ۶۰ درصد زیرساخت فیزیکی (در نوار غزه) آسیب دیده و ۳۵ درصد آن به طور کامل از بین رفته است.»

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه امروز از مرز ۲۰۰ روز گذشته، اما این رژیم در طول این جنگ با وجود هزینه‌های هنگفت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نتوانسته به هیچ یک از اهداف اصلی خود دست یابد و همچنان بر ادامه نسل‌کشی در غزه، پافشاری می‌کند و حاضر به پایان دادن به این جنگ فرسایشی نیست.

دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد. به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یادآوری این که حملات اسرائیل به غزه تا کنون جان ۲۴۹ امدادرسان و حدود ۱۰۰ خبرنگار را نیز گرفته است تلاش‌های این رژیم برای جلوگیری از فعالیت رسانه‌های خارجی را باعث نگرانی جدی دانست.

به گزارش «خبرگزاری آناتولی» بورل با تاکید بر اینکه اسرائیل باید به امدادرسان‌های ایتالیایی اجازه امدادرسانی بدون هیچ گونه حمله‌ای به آن‌ها را بدهد گفت: «ما باید بار دیگر تکرار کنیم اسرائیل باید قونین بین‌المللی را رعایت و احکام دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا کرده و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به شهر رفح، جایی که در آن حدود ۳.۱ میلیون آواره بدون سرپناه به سر می‌برند هشدار داد که این حمله به تبعات فاجعه‌باری منجر خواهد شد.

بورل اضافه کرد: «این ضروری است که اسرائیل به قطعنامه الزام آور ۲۷۲۸ که توسط شورای امنیت سازمان ملل تصویب و خواستار دسترسی بشردوستانه تمام و کمال به نوار غزه شده پایبند باشد.»

جنگنده‌های اسرائیلی بامداد امروز در حملاتی سازماندهی شده مناطق مرکزی نوار غزه و شهر رفح را که هر روز به آغاز عملیات زمینی تهدید می‌شود، بمباران کردند و موجب افزایش شمار شهدا و مجروحان شدند. 

این در حالی است که همچنان جنایات رژیم اشغالگر از هر منطقه‌ای که عقب‌نشینی کرده، در حال افشاست. تل‌آویو با وجود هزینه‌های چند ده میلیارد دلاری، تجربه فروپاشی اقتصادی، تلفات چشمگیر نظامیان، افزایش موج خودکشی و مهاجرت معکوس حاضر به پایان دادن به این جنگ فرسایشی که تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلامی‌اش دست نیافته، نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!